کد خبر: 700166
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
وزیر ارتباطات گفت: در روزهای خاصی همچون اربعین حسینی شاهد تعداد کثیری از زوار ایرانی در عتبات عالیات و نیازمند اتخاذ راهکارهایی به منظور تسهیل برقراری ارتباط برای زایران دو کشور هستیم.
فارس: محمود واعظی در دیدار با همتای عراقی  خود، حسن کاظم الراشد اظهار داشت: کمیته ای مشترک بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق،  به منظور بررسی  و کمک به گسترش  همکاری ها  در زمینه های مختلف پست، پست بانک ، ماهواره،  اینترنت،  تلفن همراه و ثابت بین دو کشور تشکیل خواهد شد تا شاهد توسعه روابط دو کشور ایران و عراق در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  با اشاره به اماکن زیارتی دو کشور ایران و عراق و تردد قابل توجه سالانه  زوار اظهار داشت: از آنجایی که در روزهای خاصی همچون اربعین حسینی  شاهد تعداد کثیری از زوار ایرانی در عتبات عالیات  هستیم نیازمند اتخاذ راهکارهایی به منظور تسهیل برقراری ارتباط برای زایران دو کشور هستیم.

وی گفت:  با کاهش تعرفه رومینگ بین الملل اپراتور های دو کشور، باید ارتباطات بیشتری با کیفیت بهتری  برای برقراری تماس ایجاد شود.

واعظی مرز طولانی دو کشور ایران و عراق را موجب ایجاد برخی تداخلات فرکانسی عنوان کرد و گفت: باید در خصوص مقابله با تداخل فرکانسی بین دو کشور راهکارهای اثر بخشی اتخاذ  شود.

در ادامه  این نشست دو جانبه، وزیر ارتباطات عراق نیز ضمن قدردانی از حمایت های ارزشمند ایران در مقابله با تروریست و گروهک داعش گفت: آماده هرگونه کمک برای کاهش تعرفه رومینگ بین الملل بین اپراتور های تلفن همراه دو کشور ایران و عراق هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار