کد خبر: 700142
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
یدیعوت آحارونوت خبر داد؛
یدیعوت آحارونوت از انتقال پیام از سوی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران خبر داده است.
فرهنگ نيوز: نگرانی از واکنش احتمالی جبهه مقاومت در برابر جوخه های ترور رژیم صهیونیستی در قبال حوادث اخیر که منجر به شهادت شماری از مبارزین حزب الله و یک سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد موجب واکنش صهیونیست ها شده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی یدیعوت آحارونوت، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل در سفر آتی اش به مسکو پیامی را از طریق این کشور به ایران، سوریه و حزب الله انتقال خواهد داد. به گفته ی این پایگاه اسرائیلی، هدف از این اقدام، رفع نگرانی های پیش آمده عنوان شده است.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خبر از وعده ای ویرانگر در پاسخ به اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها داده و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله نیز در پیامی خواستار تهیه پناهگاه برای صهیونیست ها در قبال حملات آتی موشکی این جنبش شده است.

به گفته ی یدیعوت آحارونوت، آویگدور لیبرمن می خواهد به ایران پیام دهد که اسرائیل بدنبال جنگ با این کشور نمی باشد اما در قبال رویدادهای جولان و مرزهای شمالی این رژیم نمی تواند بی تفاوت باشد.

گفتنی است پس از شهادت سردار الله دادی در حملات بالگردهای اسرائیل، مقامات صهیونیستی به گونه ای تلویحی بیان داشته اند که هدف از این حملات صرفا مجاهدان حزب الله بوده و آنها اطلاعی از حضور نیروهای ایرانی در جمع عناصر حزب الله نداشته اند.

در پی حملات فوق، آماده باش نظامی در تمامی مناطق شمال سرزمین های اشغالی برقرار شده و رسانه ها از استقرار سامانه دفاعی گنبد آهنین در مرزهای لبنان خبر داده اند.

رسانه های اسرائیلی از هشدار وزیر دفاع این کشور به سوریه و لبنان در ازای حملاتی احتمالی از سوی این کشورها خبر داده است. موشه یعلون وزیر دفاع اسرائیل در بیانه‌ای اعلام کرده است که تل آویو به دولت‌ها و سازمان‌هایی که در مرز شمالی این کشور حضور دارند هشدار می‌دهد که مسئولیت هر گونه اقدام نظامی از داخل مرز‌هایشان علیه اسرائیل، به عهده آن‌ها خواهد بود. یعلون گفت: «کسانی که که به حاکمیت، سربازان و غیر نظامیان اسرائیل آسیبی برسانند بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد

این اولین مرتبه نیست که صهیونیست ها مبادرت به حملاتی پراکنده در سطح خاک سوریه می نمایند. پیشتر و در دو حمله جداگانه، جنگنده های این رژیم مناطقی از خاک سوریه را هدف قرار داده اند. به گفته ی صهیونیست ها، هدف از حملات فوق ممانعت از ارسال موشک از سوی دمشق به بیروت بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار