کد خبر: 700054
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر بندرعباس را لرزاند.

خبرگزاری ایسنا: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر بندرعباس را لرزاند.

ارسلان بهاری، مدیرکل بحران استان هرمزگان  در این باره گفت: زمین لرزه ای به بزرگی پنج ریشتر در ساعت 23:41 یک‌شنبه شب بندرعباس را لرزاند.

وی با بیان این که این زمین‌لرزه در عمق 9 کیلومتری از سطح زمین رخ داده و کانون آن تا بندرعباس 31 کیلومتر فاصله داشته است، گفت: به رغم بزرگی نسبی زمین لرزه محل وقوع کانون آن در نقاط خالی از سکنه و کم‌جمعیت رخ داده و خوشبختانه تاکنون برابر آخرین گزارش‌هایی که به دست من رسیده این زلزله خسارت خاصی برجای نگذاشته است.

مدیرکل بحران استان هرمزگان با بیان این که تیم‌های ارزیاب هلال احمر به محل اعزام شده و دیگر دستگاه های امدادی نیز در آماده باش قرار دارند، گفت: در اطراف کانون زمین لرزه چند روستا واقع شده که ممکن است در آنجا خساراتی رخ داده باشد اما تا به این لحظه گزارشی در خصوص خسارات جانی و مالی به دست ما نرسیده است.

به گفته بهاری، کانون وقوع زلزله در مناطق کوهستانی و خالی از سکنه بوده است.

وی با بیان این که تمام دستگاه های امدادی در آماده‌باش هستند، گفت: با توجه به این که این زمین لرزه در بندرعباس نیز احساس شده شماری از ساکنان متوجه آن شده و این موضع باعث نگرانی‌شان شده است.

این زمین لرزه ساعت 23 و 41 دقیقه و 19 ثانیه به ثبت رسیده است. این زلزله در طول جغرافیایی ۳۸.۰۸۸ و عرض جغرافیایی ۵۶.۱۷۸ رخ داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار