کد خبر: 699958
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
در بخشی از این بیانیه آمده است:موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید.
 مهر: محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای به صدور حکم محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید. گرچه ملت بزرگ ایران هوشیارانه تمام حوادث را زیر نظر دارد و به خوبی و درستی قضاوت خواهد کرد لیکن جهت روشن‌تر شدن حوادث، نکاتی را به استحضار ملت شریف می‌رساند.

۱ـ در نحوه رسیدگی به این موضوع تأملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی‌دانیم.

۲ـ تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مربوط به سال ۸۶ و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع، هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.

۳ـ اطلاع‌رسانی سهوی یا عمدی نادرست و مبهم، همانند ماجراهای بانکی و نفتی، فرصتی را در اختیار مغرضان و بد دلالان قرار داده است تا سنگین‌ترین هجمه‌ها را علیه خدمتگزاران پاک در دولت‌های نهم و دهم سازماندهی و اجرا نمایند. روشن است که سیاست‌بازان حرفه‌ای و برخی رسانه‌ها اصرار دارند که با ابهام‌آفرینی، زمینه را برای تخریب دولت قبل و خدمات کم نظیر آن و انتقام‌کشی از ملت عزیز فراهم نمایند و همچنین از رهگذر آن بر بسیاری از ضعف‌های جاری در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه‌های معاند بیگانه نیز با بهره‌برداری از شرایط، مشغول عقد‌ه‌گشایی هستند.

۴ـ مدیران ارشد دولت‌های نهم و دهم علیرغم وجود پاسخ‌های قاطع به اتهامات بی‌اساس علیه خود، برای رعایت مصالح کشور و به عنوان وظیفه‌ای ملی و دینی و جهت جلوگیری از بهانه‌جویی‌ها، مشقات و سختی‌های سکوت را بر خود هموار کرده‌اند لیکن همچنان که مردم با فراست ایران زمین از گذشته‌های دور گفته‌‌اند: ماه همیشه زیر ابر پنهان نمی‌ماند.

دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
2
چرا مناظره در اینخصوص نمی گذارند تا مردم بدانند آخه به پیامبر خدا توهین میکنند میگویند کشورمان آزادی بیان دارد این که از آن بدتر نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
2
بهانه بس ایت آقای احمدی نژاد منتظر محاکمه خودت ... هستیم ا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
اولاایشان ترسی از جواب به سوالات قاضی مربوط به پرونده خودشان ندارند .ثانیا دلیلی نداردکه برخی دولت قبل را مدام متهم به فساد مالی کنند وافکارمردم را علیه ایشان تشویش کنند ومنتظر این باشند که ایشان پاسخ ندهد.بنا براین ایشان بهانه نیاوردند دلیل محکم وقاطع آوردند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
3
بسمه تعالی
به نظر بنده حقیر هر کسی در هر پست و مقام باشد و به کشور و این ملت خیانت بکند و مرتکب فساد مالی و... باشد باید ... . آقای رحیمی مستحق ...عبرت بزرگی برای کسانی می بود که در فکر فساد مالی هستند . با تشکر
عسکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
3
جناب آقای احمدی نژاد همیشه در قلب ما جا

داشته و داری به امید بازگشت هر چه زودتر به

قدرت دوباره به کوری چشم دشمنان دوستت

دارم عسکری ( جانباز جنگ تحمیلی)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
1
0
اره معلومه دیگه این اختلاسها مربوط به دولت پاک تو نیست
از زمان فتحعلی شاه بوده
سر مردم بالاست و همه چیز را می بینند شاید سر شما مثل .......
هنوز خودت را زرنگ داری اره ؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار