کد خبر: 699952
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به ظریف نامه نوشت
محمدرضا شرف‌الدین در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه نوشت: «مطمئن باشید قدم زدن با شیطان هر چند در بهشت باشد، نه تنها از الفبای مقاومت بیرون است، بلکه موجب تحمیل خسارات جبران‌ناپذیر بر شما و ملت خواهد بود».
جوان آنلاين: محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در نامه‌ای خطاب به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که نسخه‌ای از آن برای خبرگزاری فارس ارسال شده به انتقاد از شیوه مذاکرات هسته‌ای پرداخت.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر ظریف

مقام محترم وزارت امور خارجه

سلام علیکم

این روزها ملت و دولت برآمده از اراده آنان در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی خود قرار گرفته اند. اگر بگوییم در یکی از گردنه ها و یا به کلام قرآن عقبه های دشوار و سرنوشت ساز قرار دارند، محمل نگفته ایم.

ملت بزرگ و سرافرازمان تا اینجا با عظمت و افتخاری شایسته ی نام اسلام و ایران به پیش آمده اند هر چند در دستگاه های متولی کشور و نظام در گذشته کسانی بوده اند که به دلیل حقارت های شخصیتی و یا عدم شناخت صحیح مردم و یا ساده لوحی و بی تدبیری نتوانسته اند حق جایگاه خود را برای ملت ادا کنند، لذا با برخورد ملت روبرو شده اند و ملت راه عزت و استقلال را به اشاره رهبر فرزانه خود پیموده اند. به همین سبب ما بنا بر احساس تکلیف، بر خود لازم  دانستیم که تذکری برادرانه به شما که سکاندار عزت و اقتدار ملت در عرصه بین المللی هستید بدهیم.

برادر عزیز و بزرگوار، «فاین تذهبون»

زمانی که شما دیپلماسی لبخند در مذاکرات هسته‌ای را در پیش گرفتید، ما برخلاف بعضی تحلیل گران و یا ناظران و حتّی دست‌اندرکاران که با دیده تردید به این دیپلماسی می نگریستند، هرگز تردید نداشتیم و مطمئن بودیم که غرب این بازی را بهتر از شما بلد است. زیرا کفر و نفاق در ذات دیپلماسی سکولاریسم و لیبرالیسم نهادینه شده است و در پشت لبخندهای شیطانی آنها بغض و کینه ای عمیق نسبت به اسلام و ایران نهفته است، هر چند شما بنابر آموزه های دینی و انقلابیتان هر آنچه اظهار می دارید از روح صداقت و راستی برخوردار است.

برادر عزیز چه خوب است همه از ملت خود بیاموزیم، خشم و نفرت ملت نسبت به توهین کنندگان به مقدساتشان و حامیان آنها را به روشنی می توان دید.

توهین به ساحت قدسی پیامبر اکرم صل الله علیه وآله توسط فرانسویان، تجاوز به خاک کشور مستقل، دوست و برادر سوریه و ترور سازمان یافته افرادی از جبهه مقاومت در جنوب سوریه توسط محور تروریسم و خشونت در منطقه و جهان یعنی اسرائیل جنایتکار و حمایت آمریکا و غرب از تروریسم تکفیری همه در یک راستا قرار دارند.

خود نیک می‌دانید که امروز ملت ایران، بلکه هر مسلمان آزاده ای از شما چه انتظار دارد؟ برخورد قاطع، انقلابی و در شأن ملت بزرگ ایران.

مطمئن باشید قدم زدن با شیطان هر چند در بهشت باشد، نه تنها از الفبای مقاومت بیرون است، بلکه موجب تحمیل خسارات جبران ناپذیر بر شما و ملت خواهد بود.

همه موظفیم که از خود مراقبت کنیم که شیطان سوگند خورده است که ما را فریب داده، اغوا کند. مبادا به درخت ممنوعه و میوه ی آن نزدیک شوید که تعرض به عزت ملی موجب اخراج از بهشت استقلال و امنیت خواهد شد.

برای شما آرزوی توفیق روزافزون، سلامتی و خدمت به ملت شایسته و عزیز ایران را دارم.

با تقدیم خالصانه ترین احترامات

محمدرضا شرف‌الدین

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار