کد خبر: 699951
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
تیونر آمریکایی AMS Performance که در شهر شیکاگو واقع شده، علاقه‌ی وافری به خودروهای سوپراسپورت دارد و با تقویت موتورهای این خودروها، غول‌های مهارنشدنی تولید می‌کند. این کمپانی در آخرین اقدام، مک‌لارن 12C را روانه‌ی خیابان کرده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از زومیت، AMS Performance‌ در آخرین اقدام خود مک‌لارن 12C را به دست متخصصان خود سپرده و نتیجه‌ی کار افزایش ۱۰۰ اسب بخاری قدرت موتور این خودرو انگلیسی است. مک‌لارن 12C پس از F1 دومین خودرویی است که فرآیند طراحی و تولید آن توسط کمپانی مک‌لارن بدون کمک گرفتن از سایر خودروساز‌ان انجام شده است. همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، AMS لاستیک‌های مخصوص درگ Nitto را زیر این خودرو قرار داده است. با بهره‌گیری از بنزین اکتان ۹۳ و آماده‌سازی شرایط مساعد، مک‌لارن 12C تیونینگ AMS‌ موفق شده در کمتر از ۱۰.۱ ثانیه مسیر ۴۰۰ متری را با سرعت ۲۲۲ کیلومتر در ساعت طی کند. با ثبت این آمار، AMS نمونه‌ی مورد نظر را به سریع‌ترین مک‌لارن 12C تبدیل کرده است.



AMS Performance‌ در قبال تقویت مک‌لارن 12C فاکتوری ۶٫۰۰۰ دلاری را صادر می‌کند که البته در مقابل قیمت چند صد هزار دلاری این خودرو، مبلغ چندان زیادی به نظر نمی‌رسد.

مک‌لارن پیش از عرضه‌ی P1 به بازار، بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ مک‌لارن MP4-12C را روانه‌ی بازار کرده بود. این خودرو بصورت استاندارد از وجود یک پیشرانه‌ی توئین توربوی ۳.۸ لیتری هشت سیلندر با چینش V شکل سیلندرها بهره می‌برد. پیشرانه‌ی ۳.۸ لیتری این خودرو قدرتی ۶۱۶ اسب بخاری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. 12C‌ از وجود یک گیربکس هفت سرعته‌ی دو کلاچه بهره می‌برد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
0
عالی عالی عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار