کد خبر: 699937
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
فضاي آموزشي در آموزش و پرورش اهواز وضعیت بدی است به گونه ای که هنوز 40 مدرسه کانکسی در این کلانشهر وجود دارد.

 اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهوازبا اعلام اين خبر  گفت:  آموزش و پرورش اهواز نسبت به کلانشهرهای دیگر وضعیت بسیارنامناسبي  دارد .

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اهواز باید سهم آموزش و پرورش را از درآمدهای عوارض مشخص کند، عنوان کرد: اگر قرار است به آموزش و پرورش کمک شود باید با هماهنگی مدیران مدارس باشد زیرا برنامه ریزی مدارس را دارند و در جریان مشکلات هستند.

فرماندار اهواز اظهار داشت: در اهواز، مدارس نیمه تمام زیادی در برخی مناطق با وجود تعداد کم دانش آموزان داریم که طبق قانون باید تکمیل شوند در حالی که در مناطقی دیگر با وجود تعداد زیاد دانش آموزان مدرسه ای وجود ندارد و یا اینکه دارای مدارسی بدون کیفیت هستند.

وی با بیان اینکه کمک به نواحی آموزش و پرورش اهواز باید به صورت یکنواخت و زیرنظر یک مدیریت هزینه شود، تصریح کرد: شهرداری اهواز باید یک پاسخ صریح و روشن بدهد که آیا روند پرداخت عوارض را ادامه می دهد؟

حجت الاسلام کاظم سواری، عضو شورای شهر اهوازنيز گفت: وضعیت آموزش و پرورش در کلانشهر اهواز بسیار بغرنج است و به یک زخم کاری رسیده است که باید به توجه ويژه اي صورت گيرد.

سواری از اجرای طرح شهردار مدرسه در مدارس کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: شهردار مدرسه می تواند رابط خوبی میان مدرسه و شهرداران مناطق باشد که البته در برخی از مدارس مغفول مانده که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار