کد خبر: 699922
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
زندگی مشترک همانطور که از نامش برمی آید بر پایه اعتماد دو طرفه بنا شده ؛ اگرچه میلیون ها آمریکایی چنین نظری ندارند. این ادعا نه به دلیل تست های روانشناسی بلکه بر اساس آخرین فهرست آمار و ارقام کارت های اعتباری شهروندان ایالات متحده مطرح شده است.

خبرگزاری ایسکا نیوز: زندگی مشترک همانطور که از نامش برمی آید بر پایه اعتماد دو طرفه بنا شده ؛ اگرچه میلیون ها آمریکایی چنین نظری ندارند. این ادعا نه به دلیل تست های روانشناسی بلکه بر اساس آخرین فهرست آمار و ارقام کارت های اعتباری شهروندان ایالات متحده مطرح شده است.

بر اساس گزارش ها ، 7.2 میلیون نفر آمریکایی (6 درصد) مشخصات بانک یا کارت اعتباری خود را از شوهر یا همرسشان مخفی نگاه می دارند. این آمار در مردان بالاتر است و  نشان می دهد که آقایان علاقه چندانی به اشتراک گذاری اطلاعات مالی خود ندارند.

از این تعداد 4.4 میلیون نفر مرد و 2.8 میلیون نفر زن هستند. همین آمار نشان می دهد که عموم مردان آمریکایی در مورد دخل و خرج های خود با اعضای خانواده صادق نیستند.

از هر 5  آمریکایی ، یک نفر بدون اطلاع همسر یا شوهر خود دست به خریدهای 500 دلاری یا بیشتر می زند که در این بین همانطور که انتظار می رود سهم آقایان بسیار بیشتر است. بر اساس آمار تنها 14 درصد بانوان دست به چنین کاری می زنند ، در حالی که این یک رفتار عادی در میان مردان به شمار می آید.

نکته جالب اینجاست که نگه داشتن چنین اطلاعاتی لزوما نشان دهنده  خیانت یا عدم اعتماد نیست و بر اساس نظرسنجی ها یک سوم آقایان کوچکترین اهمیتی به خریدهای 500 دلاری یا بیشتر همسر خود نمی دهند!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار