کد خبر: 699916
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: نمایشگاه «یاد یار مهربان» الگوی خوب ترویج نمایشگاه‌های تخصصی کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص  تاثیر این نمایشگاه در جذب قشر فرهنگی و کتابخوان شهر تهران گفت: با توجه به علاقه  خانواده‌ها به تهیه کتاب برای فرزندانشان متناسب با مراحل رشد آنها، این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد مشابه نمایشگاه «یاد یار مهربان» در جای دیگری دیده نشده است، خاطرنشان کرد: چندین هزار عنوان کتاب با نظر کارشناسان و متخصصان برای رده سنی دانش آموزان تهیه شده و خانواده‌ها می‌توانند با آرامش خاطر کتب و نوشت افزار متناسب با رشد فرزندانشان را از این محل تهیه کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: این نمایشگاه می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای ترویج برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کودک و نوجوان باشد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این نمایشگاه در سایر استان‌های کشور گفت: با توجه به اینکه 13 میلیون دانش آموز در کشور تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش در حال تحصیل هستند، این وزارت برای ترویج فرهنگ برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

چهاربند در پایان امکان استفاده برای عموم مردم شهر و تخصصی‌تر شدن نمایشگاه امسال را مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته دانست.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» از دوم بهمن ماه به مدت یک هفته در بوستان گفتگو پذیرای علاقمندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار