کد خبر: 699880
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
مدیرانتشارات کالج برتر گفت: درایت متولیان نمایشگاه یادیار مهربان در راستای اعطای یارانه و الزام افراد برای خرید کتاب اقدامی ارزشمند است.

سیدفرشاد احمدی جواهری در در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری دوازدهیمن نمایشگاه یاد یار مهربان اظهار داشت: امسال دومین حضورمان را در این نمایشگاه تجربه می کنیم.
وی گفت: معقتدم برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان آن هم با 11 سال سابقه و تجربه از گذشته اقدام مثبتی از جانب مرکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران است.
مدیر انتشارات کالج برتر افزود: مسئولان مدارس که برای خرید کتاب به این نمایشگاه آمده اند، در گفتگو با غرفه داران از بی نظمی موجود ناراضی هستند به گونه ای که بسیاری از آنان سردرگم می مانند که از کجا شروع و به کجا ختم کنند.
جواهری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان سال گذشته در باغ کتاب بسیار مناسب تر از این دوره است چرا که امکانات رفاهی و نیز چینش غرفه ما اسمال در بوستان گفتگو نامطلوب است.
وی اظهار داشت: بسیاری از بازدیدکنندگان از این محیط آشنایی ندارند و ای کاش مسئولان در همان ابتدای ورودی نقشه راهنمایی را در اختیار آنان قرار می دادند.
وی گفت: درهای ورود و خروج این نمایشگاه هم نامشخص بوده و هر روز تغییر می کنند و همین امر برای غرفه داران هم مشکل ساز شده است.
مدیر تولید انتشارتت کالج برتر افزود: این انتشارات به همراه انتشارات ابوعطا بیش از 20 هزار پیامک تبلیغی به مدارس فرستاده است اما چون راهنمایی صحیحی صورت نمی گیرد، تاکنون بازخورد مطلوبی نداشته ایم به گونه ای که برخی تماس می گیرند و مدعی می شوند که غرفه انتشارات کالج برتر و یا ابوعطا را پیدا نکردند.
جواهری در ادامه یادآور شد: خوشبختانه سیاست های نشر شهر برای برگزاری این نمایشگاه بدین گونه است که کتاب هایی را که از 2 سال قبل باشد را نمی پذیرد و این امر سبب شده تا ناشران برای حضور خویش کتاب های جدیدی را چاپ کنند.
وی اظهار داشت: انتشارات ابوعطا 15 جلد کار جدید و انتشارات کالج برتر 3 جلد اثر جدید را برای این نمایشگاه تدارک دیده است.
وی تصریح کرد: به نظر کتاب های غیردرسی را باید درآمار سرانه مطالعاتی در نظر گرفت.
مدیر انتشارات کالج برتر اظهار داشت: بر همین اساس باید کتاب های کم حجم، کاربردی و زود بازده در بازار زیاد شوند تا انگیزه مخاطبان افزایش یابد.
وی گفت: نمایشگاه یاد یار مهربان در افزایش سرانه مطالعاتی دانش آموزان موثر است و یکی از آیتم های موفقیتش هم آن است که یارانه هایش ملزم به خرید کتاب است؛ برخلاف نمایشگاه کتاب که اغلب بن ها به فروش می رسد.
وی افزود: خوشبختانه درایت مدیران نمایشگاه یاد یار مهربان سبب شده تا افراد ملزم به دریافت کتاب باشند.
نمایشگاه کتاب " یاد یار مهربان " از 2 بهمن ماه به مدت یک هفته در بوستان گفت وگو پذیرای علاقمندان است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار