کد خبر: 699832
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
ماموران دریافتند تریلر مذکور با با یک دستگاه تریلیر آکسور سفید رنگ یخچال دار برخورد داشته که راننده آکسور پس از برخورد و جدا شدن قسمتی از بار و پلاک آن اقدام به مخدوش نمودن پلاک جدا شده کرده و سپس از محل به سمت جنوب اتوبان جاده قدیم متواری شده است.
فارس: بر اثر برخورد دو دستگاه تریلر در جاده قم، راننده یکی از تریلرها کشته و راننده خاطی تریلر دیگر نیز از صحنه متواری شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساعت 21 روز جمعه سوم بهمن ماه، ماموران کلانتری 176 حسن آباد از طریق تماس رانندگان عبوری با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده قدیم قم، 2 کیلومتر بعد از پمپ بنزین مطلع شده و بلافاصله به همراه عوامل راهور، اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه تریلر دانگ فانگ در حاشیه جاده واژگون شده و راننده آن نیز فوت کرده است.

در تحقیقات محلی صورت گرفته و بررسی های اولیه از شاهدان عینی ماموران دریافتند تریلر مذکور با با یک دستگاه تریلیر آکسور سفید رنگ یخچال دار برخورد داشته که راننده آکسور پس از برخورد و جدا شدن قسمتی از بار و پلاک آن اقدام به مخدوش نمودن پلاک جدا شده کرده و سپس از محل به سمت جنوب اتوبان جاده قدیم متواری شده است.

موضوع به مقام قضایی منعکس و مقرر شد پرونده ای در این رابطه تشکیل شود؛ در ادامه هم جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار