کد خبر: 699831
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام امام خامنه‌ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در راستای رسالت و تلاش انبیا و اولیا الهی بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار داشت: اقدامی که امام خامنه‌ای انجام دادند در راستای رسالت و تلاش انبیا و اولیا الهی بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با نگاه به تاریخ می بینیم که همه انبیا الهی مردم را به بینش صحیح و داشتن بصیرت دعوت می کنند،‌ مقام معظم رهبری نیز در همین راستا این حرکت را انجام دادند.

وی با بیان اینکه عصر ظهور،‌ عصر تفکر است،‌ افزود: امروز غرب در تلاش است تا با تبلیغات گسترده خود چهره ای زشت از اسلام و مسلمانان به مردم جهان نشان دهند و در همین راستا اقدام به ایجاد گروه های تروریستی همچون داعش کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی تصریح کرد: در این برهه زمانی که دشمنان اسلام سخت مشغول هجوم به مقدسات دین اسلام هستند،‌ پیام امام خامنه ای موجی از بیداری را در دل های جوانان ملل مختلف زنده کرد؛‌ رهبر انقلاب در این پیام جوانان را مورد خطاب قرار دادند چون آن ها دغدغه انتخاب راه مناسب را دارند و از این طریق می توان با هجمه های نرم دشمنان اسلام به مقابله پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان گفت: انتشار هرچه بیشتر این پیام در بین جوانان اروپایی و آمریکای شمالی،‌ چهره منحوس مستکبران جهان را روشن تر خواهد کرد و ما دعا می کنیم تا همه جوانان روز به روز به قله های بصیرت دست یابند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار