کد خبر: 699807
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل مسئول تیم مذاکره کننده سوریه در نشست مسکو بین معارضان سوریه و نظام این کشور خواهد بود.
تسنیم: بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل مسئول تیم مذاکره کننده سوریه در نشست مسکو بین معارضان سوریه و نظام این کشور خواهد بود.

به گزارش  روزنامه الوطن سوریه، بشار الجعفری نماینده این کشور در سازمان ملل مسئول تیم مذاکره کننده سوریه در نشست مسکو بین معارضان سوریه و نظام این کشور خواهد بود.

بر اساس این گزارش دمشق به مسکو خبر داده است که هیئت مذاکره کننده سوریه به ریاست بشار الجعفری به روسیه اعزام خواهد شد و این ترکیب هیئت کنونی همان ترکیبی است که در نشست ژنو 2 حضور داشته است.

بر اساس این گزارش هیئت مذاکره کننده سوریه متشکل از  «أحمد عرنوس» مشاور وزیر خارجه این کشور، «أحمد کزبری»، «محمد خیر عکام»، و«أسامه علی» ، «أمجد عیسى» است و «ریاض حداد» سفیر سوریه در روسیه نیز به آنها اضافه خواهد شد.

نشست مسکو قرار است از فردا دوشنبه در این کشور شروع به کار کند و هیئت دولت سوریه نیز روز چهارشنبه وارد مسکو خواهد شد. فردا برخی از شخصیت‌های معارض قبل از رسیدن هیئت دولت سوریه با هم دیدار خواهند کرد.

دولت سوریه اسم این دور از گفت‌وگو ها را «همایش مشورتی» گذاشته است، چرا که گفت‌و‌گو یا مذاکره در آن صورت نخواهد گرفت و جدول کاری نیز ندارد بلکه یک دیدار مشورتی خواهد بود و مقدمه سایر نشست‌ها را که احتمالا در مسکو برگزار خواهد شد، فراهم می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار