کد خبر: 699368
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
كتاب «ديدگاه‌هاي آيت‌الله خامنه‌اي درباره عقايد فلسفي اسلامي و صلح جهاني» توسط يك ناشر امريكايي به زبان انگليسي منتشر شد.
كتاب «ديدگاه‌هاي آيت‌الله خامنه‌اي درباره عقايد فلسفي اسلامي و صلح جهاني» توسط يك ناشر امريكايي به زبان انگليسي منتشر شد.

كتاب «ديدگاه‌هاي آيت‌الله خامنه‌اي درباره عقايد فلسفي اسلامي و صلح جهاني» به همت رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل متحد، توسط ناشر امريكايي GLOBAL SCHOLARLY PUBLICATION (GSP)  به زبان انگليسي و در يك مجلد ۲۰۴ صفحه‌اي در ژانويه ۲۰۱۵ در نيويورك منتشر شد.

 اين كتاب نخستين اثر انگليسي معرفي ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري در امريكاست و با ويراستاري دكتر پرويز مروج، استاد تمام دانشگاه اولد وست بري نيويورك و داراي تأليفات متعدد پيرامون فلسفه اسلام و غرب منتشر شده است.  بنابر اين گزارش، اين كتاب در نوع خود اثري جامع در راستاي معرفي و تبيين انديشه و تفكر حضرت آيت‌الله خامنه‌اي از لابه‌لاي نوشته‌ها، مقالات و سخنراني‌هاي ايشان در طول سال‌هاي متعدد است.

اين كتاب داراي دو بخش است كه در بخش اول ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري پيرامون مطالبي همچون توحيد، اخلاق و انسان، ماهيت هنر، زنان، اقبال لاهوري، عدالت و حقوق بشر مطرح شده است. بخش دوم كتاب نيز بيشتر معطوف به ديدگاه‌هاي جهاني مقام معظم رهبري است و به دغدغه‌ها و مسائل مرتبط با امور بين‌الملل همچون توحيد و نگاه جهاني به آن، تمدن اسلامي، دموكراسي و دين، اسلام و مسيحيت، مالكيت خصوصي در اسلام، سخنراني در جمع دانشگاهيان و جوانان مي‌پردازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار