کد خبر: 698792
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
يك منبع امنيتي وابسته به حزب‌الله لبنان
حزب‌الله لبنان از نقطه‌اي به اسرائيل حمله مي‌كند كه توأم با عنصر غافلگيري باشد و ضربه آن برتوان نظامي و امنيتي ارتش اسرائيل پاياني بر استفاده اين رژيم از شيوه اعزام جوخه‌هاي ترور باشد.

حزب‌الله لبنان از نقطه‌اي به اسرائيل حمله مي‌كند كه توأم با عنصر غافلگيري باشد و ضربه آن برتوان نظامي و امنيتي ارتش اسرائيل پاياني بر استفاده اين رژيم از شيوه اعزام جوخه‌هاي ترور باشد.

يك منبع امنيتي وابسته به حزب‌الله لبنان به خبرنگار پايگاه تحليلي و خبري الوقت گفت نبايد انتظار داشت حزب‌الله از همان نقطه‌اي به اسرائيل حمله كند كه از آن مورد حمله واقع شده است و نيز نبايد گمان كرد كه عمليات حزب‌الله احساسي و عاطفي خواهد بود. از اين رو تل‌‌آويو مثل هميشه نخواهد توانست مشت حزب‌الله را در مرحله واكنش عملياتي باز كرده و به نيت حزب‌الله پي ببرد.

اين منبع افزود، حزب‌الله نقطه‌اي به اسرائيل حمله مي‌كند كه در آن عنصر غافلگيري رعايت شده باشد و ضربه واكنش حزب‌الله به گونه‌اي طراحي مي‌شود كه به اقدامات تروريستي و استفاده تروريستي اسرائيل از بالگردها خاتمه دهد.

تحليلگران منطقه‌اي معتقدند منتسب كردن انگيزه‌هاي تهاجم به تمايلات انتخاباتي حزب ليكود به رهبري نتانياهو كه قرار است در 17 مارس برگزار شود، عمدتاً براي آن است كه اسرائيل را از تهاجم حزب‌الله دور نگه دارد؛ اين در حالي است كه اقدام ارتش اسرائيل نمي‌تواند حزبي تلقي شده و جنبه اختلافي پيدا نمايد.

عمليات موشكي روز گذشته اسرائيل در مزرعه الامل واقع در استان مرزي قنيطره چند هفته پس از آن صورت گرفته است كه حزب‌الله لبنان و نيروهاي مردمي سوريه براي مقابله با شبه‌نظاميان جبهه النصره كه بر بخش‌هاي زيادي از استان قنيطره سيطره دارند، آماده شده بودند و زمان عمليات آنان طي چند روز آينده فرارسيده بود.


واكنش حزب‌الله تركيبي از دو عنصر ابتكار و ضربه قاطع خواهد بود


يادآور مي‌شود شكست در حلب، گروه‌هاي شبه‌نظامي مخالف اسد را به سمت مناطق جنوب سوق داد و از اين رو توأمان شاهد افزايش تحرك جبهه‌النصره و رژيم اسرائيل در جنوب سوريه بوديم.

شايان ذکر است، شليك بالگردهاي رژيم صهيونيستي به محل استقرار نيروهاي سوري و لبناني مدافع بشاراسد در استان قنيطره كه به شهادت چند عضو حزب‌الله از جمله فرزند شهيد عماد غنيه منجر گرديد، دومين اقدام اين رژيم پس از حمله هواپيماهاي ارتش اسرائيل به دو آتشباري در حومه دمشق بود و به معناي علني كردن جبهه واحد اسرائيلي ـ تكفيري عليه سوريه از سوي تل‌آويو مي‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار