کد خبر: 698320
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
اتحاديه مطبوعات محلي كشور طي بيانيه‌اي اقدام هتاكانه مجله فكاهي «شارلي ابدو» در اهانت به ساحت پيامبر اكرم(ص) را محكوم كرد.
اتحاديه مطبوعات محلي كشور طي بيانيه‌اي اقدام هتاكانه مجله فكاهي «شارلي ابدو» در اهانت به ساحت پيامبر اكرم(ص) را محكوم كرد.
به گزارش «جوان» در بخشي از اين بيانيه آمده است:
بي‌گمان سابقه حمايت غرب از تروريسم در خاورميانه بركسي پوشيده نيست. استكبار جهاني با ايجاد تفرقه و از بين بردن توانايي‌هاي ملل مسلمان و از همه مهم‌تر بهانه‌جويي براي دخالت در منطقه تاكنون از هيچ كوششي دريغ نكرده است، اكنون كه ويروس خطرناك تروريسم آنان را سخت تهديد مي‌كند، به جاي اينكه از گذشته سياه خود پند بگيرند، رويه خلاف ديگري را در پيش گرفته‌اند كه قطعاً بار ديگر آنان را با عواقب دشواري روبه‌رو خواهد ساخت. اينك كه عوارض ويروس خطرناك تروريسم به اروپا نيز سرايت كرده، سردمداران استكبار حاضر به پذيرش مسئوليت جرثومه‌هاي تروريستي دست‌پرورده خود نيستند و در حركتي مزورانه، تروريسم را به عموم مسلمانان نسبت داده و گروه‌هاي تكفيري را به عنوان نماد بيش از يك‌ميليارد مسلمان معرفي مي‌كنند و با اين كار خود قصد دارند هم حاميان غربي تروريسم و هم مزدوران آنها را از زير علامت سؤال خارج كرده و در مقابل، اسلام‌ستيزي را همچنان در دستور كار خود قرار دهند. اتحاديه مطبوعات محلي استان‌هاي كشور ضمن محكوم كردن اقدام موهن نشريه فرانسوي «شارلي ابدو» در انتشار كاريكاتور عليه پيامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفي(ص)، اين عمل را به دور از عقل و منطق و گامي در جهت اسلام‌هراسي و خدشه وارد كردن به وحدت امت اسلامي مي‌داند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار