کد خبر: 698041
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
نصرالله:
دبیر کل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ با شبکه تلویزیونی المیادین گفت که ایران امروز در بهترین شرایط خود قرار دارد و همچنان در برابر تمامی فشارها ایستادگی خواهد کرد.
جوان آنلاين: "سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای گفت که ایران امروز در بهترین شرایط خود قرار دارد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: امروز ایران در بهترین شرایط قرار داشته و پرونده هسته‌ای این کشور با هدف فشار بر این کشور و تاثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های مستقل آن است.

وی تاکید کرد که ایران قاطعانه اعلام کرده که تنها پرونده هسته‌ای را در مذاکرات با گروه 1+5 مطرح خواهد کرد.

سید حسن نصرالله گفت: ایران به مستقل بودن تصمیم‌گیری‌هایش همچنان پایبند بوده و همچنان در برابر تمامی فشارها ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: تمامی کسانی که با استفاده از نفت به دنبال توطئه هستند، از بین خواهند رفت و ایران همچنان پایدار باقی خواهد ماند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: در خصوص پرونده هسته ای، ایران تمام تضمین های لازم را مبنی بر مسالمت آمیز بودن برنامه هسته ای خود ارائه کرده است، آنها(غربی ها) می خواهند از این طریق بر ایران مسلط شوند، بزرگترین مزیت ایران این است که در تصمیم گیری مستقل است، رهبری، رئیس جمهوری و مجلس شورای اسلامی دارد.

وی افزود: آمریکا و غرب تحمل نمی کنند که در ایران، نظامی باشد که مستقل تصمیم گیری کند. پرونده هسته ای ایران تنها بهانه ای برای فشار بر این کشور است.
خیلی‌ها، بسیاری از مطالب را به پرونده هسته ای ایران نسبت می دهند که این مطالب هیچ ارتباطی به موضوع هسته ای ندارد. بر روی میز مذاکرات گروه پنج به علاوه یک،‌تصمیم ایران واضح و مشخص است، ایران، در میز مذاکرات هسته ای حاضر نیست در خصوص پرونده های دیگر وارد مذاکره شود، پرونده عراق، سوریه، لبنان و فلسطین و دیگر پرونده ها جایی ندارند، ایران به دنبال حق مسلم خود است. من به تمام دوستان و دشمنان اطمینان می دهم در خصوص پرونده هسته ای ایران، هیچ پرونده دیگری بررسی نمی شود.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: اوضاع کنونی تبعات ناشی از استقلال هر کشور برای تصمیم گیری در خصوص سرنوشت خود است، ایران برای حفظ وجود و استقلال و تمامیت ارضی خود، هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل و در آن ایستادگی کرد. زندگی ایران بر اساس نفت و درآمدهای نفتی نیست. توان و قدرت ایران برای تحمل مشکلات بسیار بالاست.

به گزارش تسنيم، وی افزود: در خصوص جنگ نفتی و کاهش قیمت ها و فشار بر ایران باید بگویم که ایران دچار مشکل نخواهد شد و تمام کشورهایی که در این بازی شرکت کرده اند سرنگون و دچار فروپاشی خواهند شد. من عربی هستم که بهترین شناخت را از موضوع ایران دارم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
0
سید جان قربان شما بشوم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار