کد خبر: 697966
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
«احمد داود اوغلو» نخست وزیر ترکیه گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتی که علیه فلسطینی ها مرتکب شده تفاوتی با عاملان حملات تروریستی هفته گذشته در فرانسه ندارد.
مهر: نخست وزیر ترکیه همتای اسرائیلی خود را با عاملان حملات تروریستی هفته گذشته پاریس مقایسه کرد.

به گزارش رویترز، «احمد داود اوغلو» نخست وزیر ترکیه گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتی که علیه فلسطینی ها مرتکب شده تفاوتی با عاملان حملات تروریستی هفته گذشته در فرانسه ندارد.

وی امروز پنج شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در استانبول با بیان این مطالب افزود: هر دوی این ها مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند. داود اوغلو رویکرد غرب را که تنها عاملان حملات فرانسه را جنایتکار و تروریست می داند و بر جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی مرتکب شده چشم می بندد، به باد انتقاد گرفت.

وزیر خارجه ترکیه بار دیگر اقدام ارتش اسرائیل در حمله به کاروان کشتی های کمک رسان به غزه موسوم به «کاروان آزادی» در سال 2010 و کشتار 9 نفر از فعالان ترک را محکوم کرد و گفت این حمله نیز مصداق بارز ارتکاب جنایت علیه بشریت توسط صهیونیست ها است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
0
این حرفها نعل وارونه است. باند اردوغان عمال و دست کم متحدان اسرائیل در منطقه هستند که وظیفه شان نجات دادن اسرائیل از ورطه نابودی ست از طریق تولید بحران هایی که ضرورت بقا و اقتدار اسرائیل را به غربیها تحمیل کند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
0
ترکیه که خودش یکی از ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار