کد خبر: 697893
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
عراقچی:
معاون وزیر خارجه ایران تصریح که وزرای خارجه آمریکا و ایران در ژنو دیدار طولانی و فشرده‌ای داشتند و هنوز زود است که بخواهیم پیشرفت‌‌های مذاکرات هسته‌ای را تعیین کرد.
جوان آنلاین: «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه «ریانووستی» در خصوص دیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا و گفت که «جان کری» و «محمد جواد ظریف» دیدار طولانی و فشرده‌ای داشتند و هنوز زود است که بتوان پیشرفت‌های توافق و مذاکرات هسته‌ای را معین کرد.

وی به ریانووستی گفت: ما مذاکرات بسیار فشرده و جدی را برگزار کردیم که حدود 8 ساعت به طول انجامید. ما تقریباً درباره تمامی موضوعاتی که در دستورکار بود بحث کردیم. مذاکرات بسیار جدی و کاری بود.

بنا به گفته معاون ظریف، «هنوز برای قضاوت درباره پیشرفت‌هایی که حاصل شده است یا اینکه پیشرفت‌هایی که می‌توان به دست آورد، زود است».

عراقچی افزود: مذاکرات در سطح معاونان وزیر خارجه روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت و مباحثات پنلی نیز برگزار خواهد شد.

دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه موسوم به 1+5 در حالی از روز 28 دی (18 ژانویه) در شهر ژنو سوئیس برگزار می‌شود که بر اساس توافق موقتی که سال گذشته در همین شهر به دست آمد، قرار بود طرفین نهایتا ظرف یکسال، یعنی تا سوم آذر 93 (24 نوامبر 2014)، به توافق نهایی دست یابند. با این حال، پابرجا بودن اختلافات موجب شد تا مهلت این مذاکرات، دو بار تمدید شود. ضرب‌الاجل جدید مذاکرات هسته‌ای، 9 تیر ماه 94 (30 ژوئن 2015) اعلام شده است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی اصغر کوثری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
1
چند دهه باید مذاکره کرد تا در روند انقلاب اسلامی را از درون استحاله کرد!!!
ذهی خیال باطل
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
1
آقایان نمی فهمند با انقلاب اسلامی چه می کنند! نمی فهمند! نمی فهمند. چون کسی که دنبال ولایت باطل رفت بصیرت ازش گرفته می شود.
عبد الله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
0
متاسفانه دولت يازدهم مي خواهد عزت را از كدخدا ( شيطان بزرگ گدايي كند ) در صورتي قرآن مي فرمايد : العزه لله و لرسول و للمؤمنين . عزت از خداوند و رسول الله و مؤمنين است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار