کد خبر: 697770
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) در بازديد از منطقه پارس‌جنوبي:
حيات قرارگاه سازندگي به كار جهادي است و اجراي موفقيت‌آميز فازهاي ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبي نمونه بارز مديريت جهادي بود كه به نام ملت ايران در تاريخ ثبت خواهد شد.
حيات قرارگاه سازندگي به كار جهادي است و اجراي موفقيت‌آميز فازهاي ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبي نمونه بارز مديريت جهادي بود كه به نام ملت ايران در تاريخ ثبت خواهد شد.
به گزارش فارس، سردار عبادالله عبداللهي فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) در بازديد از پروژه‌هاي مختلف اين قرارگاه در منطقه پارس‌جنوبي(عسلويه) در جمع مديران و متخصصان قرارگاه با اشاره به اين مطلب كه تجهيز، تأمين كالا، مهندسي ساخت و بهره‌برداري از اين پروژه عظيم به دست جوانان انقلابي ميهن اسلامي انجام شده است، خاطر نشان كرد: همان طور كه در دوران دفاع مقدس جوانان اين مرز و بوم خط‌شكن بودند، امروز هم جوانان با همان خلق و خوي دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش، مراحل مختلف فازهاي 15 و 16پارس‌جنوبي را راه‌اندازي كرده‌اند.
وي با تأكيد بر تبعيت محض رزمندگان عرصه اقتصادي از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي افزود: افتخار مي‌كنيم در سالي كه به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» نامگذاري شده است، اين پروژه‌هاي عظيم با تلاش و مجاهدت رزمندگان قرارگاه سازندگي به پايان رسيد.
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا‌(ص) در ادامه گفت: همه مسئولان بدانند اگر قرارگاه سازندگي يا سپاه در عرصه آباداني و عمران كشور گامي بر‌مي‌دارد، مردم آن را به حساب دولت و نظام جمهوري اسلامي مي‌گذارند و در بعد بيروني آن نيز به نام ايران اسلامي تمام مي‌شود.
وي ضمن تقدير از تلاش‌هاي جوانان و متخصصان دست‌اندركار ساخت فازهاي 15 و 16پارس‌جنوبي گفت: مؤسسه بزرگ «سپانير» مجموعه‌اي جوان و داراي تخصص است كه بحمدالله منشأ خيرات و بركات زيادي در جامعه شده‌ است.
سردار عبداللهي با تشريح توانمندي‌هاي نيروهاي قرارگاه سازندگي به ويژه مجموعه سپانير تصريح كرد: امروز با افتخار اعلام مي‌كنيم كه آمادگي صدور توان مهندسي و تكنولوژي به خارج از كشور را داريم و در هركجا كه مسئولان كشور صلاح بدانند آماده اجراي پروژه و انتقال تجربه و تكنولوژي هستيم.
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) در نكوهش بخشي‌نگري در عرصه سازندگي گفت: آنچه امروز توسط رزمندگان عرصه سازندگي صورت مي‌گيرد، مربوط به ملت بزرگ ايران است و يقيناً تاريخ افتخار بهره‌برداري از فازهاي 15 و 16پارس جنوبي را به نام ملت بزرگ ايران ثبت خواهد كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: قرارگاه سازندگي در چند بخش اصلي براي خود رسالت و تكليف قائل است كه از جمله آنها تكميل فازهاي مختلف پارس جنوبي و تكميل زيرساخت‌هاي ريلي است كه باعث جلوگيري از هدررفت ميلياردها دلار سرمايه كشور خواهد شد. علاوه بر اينها معتقديم بايد به جاي نفت از منابع معدني خدادادي كه در كشور كم هم نيست به طور شايسته استفاده كنيم. همچنين مصمميم براي ساماندهي منابع آبي خدادادي كشور تدبير ويژه‌اي داشته باشيم.
سردار عبداللهي با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي دشمنان انقلاب اسلامي عليه جمهوري اسلامي و ملت ايران افزود: مگر تحريم‌ها چيز بي‌سابقه‌اي هستند؟ ما 36 سال است كه در تحريم هستيم اما تجربه مقاطع مختلف نشان مي‌دهد هرچه فشار خارجي بيشتر باشد، كار و مجاهدت شيريني بيشتري پيدا مي‌كند، البته به شرطي كه با همان روحيه جهادي دوران دفاع مقدس به جلو برويم.
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا (ص) با بيان اين مطلب كه سرمايه اصلي يك سازمان امكانات و تجهيزاتش نيست، بلكه نيروي انساني متعهد و متخصص آن است، خاطرنشان كرد: يك سال پيش در چنين ايامي محتاج واردات گاز از همسايه شمالي بوديم اما افتخار مي‌كنيم كه امروز به همت همين جوانان متخصص و متعهد حتي 70 روز زودتر از وعده‌اي كه به دولت داده بوديم نه‌تنها نياز كشور به گاز را مرتفع كرده‌ايم بلكه چندين برابر آن نياز را نيز به شبكه سراسري گاز كشور تزريق كرده‌ايم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
1
1
سلام
آفرین بر مردان غیور ایران اسلامی.
گور شود هر آن چشمی که نتواند موفقیت های نیروهای بسیجی را ببیند.
گیوه چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
1
1
خیلی خوب است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار