کد خبر: 697563
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
سید حسن نصرالله:
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که مقاومت لبنان همه انواع اسلحه را در اختیار دارد و هر آنچه که به ذهن دشمن خطور می‌کند و نمی‌کند در انبارهای مقاومت است.

جوان آ‌نلاين: «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در یک گفت‌وگوی طولانی تلویزیونی گفت: مقاومت لبنان همه انواع اسلحه را در اختیار دارد و هر آنچه که به ذهن دشمن خطور می‌کند و نمی‌کند در انبارهای مقاومت است.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در این گفت‌وگوی 3 ساعته که به زودی از شبکه المیادین پخش خواهد شد، به توانمندی‌های نظامی مقاومت اشاره کرد و اطلاعاتی درباره شناسایی مزدوران صهیونیستی در داخل حزب‌الله ارائه داد تا بسیاری از شایعات مربوط به این مسئله را تصحیح کند.

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله درباره مسئله منازعه مقاومت و اسرائیل، اوضاع سوریه و عراق، عربستان، ایران و بحرین نیز سخن گفت و به مسئله وهابیت نیز اشاره داشت.

محور دیگر این مصاحبه اختصاصی که مجری آن «غسان بن جدو» مدیر شبکه المیادین بود، درباره پرونده گفت‌وگو میان حزب‌الله و جریان «المستقبل» و افق‌های این گفت‌وگو بود.

این در حالی است که منابع اطلاعاتی اسرائیل نیز تایید می‌کنند که جنگ آینده با حزب‌الله در مقایسه با جنگ‌های پیشین خشونت‌بار تر و بی‌سابقه خواهد بود و روحیه اسرائیلی‌ها را به طور بی‌سابقه‌ای تضعیف می‌کند.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز ادعا کرد که حزب الله لبنان زرادخانه خود را مملو از سلاح‌های ایرانی کرده است، سلاح‎هایی که تاکنون اسرائیل با آن روبرو نشده است.منابع اطلاعاتی اسرائیل بر این باورند که بخش زیادی از توانایی‌ها و امکانات نظامی ایران در اختیار حزب الله قرار دارد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
0
0
الحمد لله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار