کد خبر: 696839
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
بروكرهاي ارزي و تماس تلفني با متمولان
تمـاس‌هاي مشكوك با برخي از سرمـايه‌داران بـراي ارائه پيشنهاد فـروش حجـم بالايي از دلار نگـراني‌هـايـي را در بين اين افراد ايجاد كرده است.
هادي غلامحسيني
تمـاس‌هاي مشكوك با برخي از سرمـايه‌داران بـراي ارائه پيشنهاد فـروش حجـم بالايي از دلار نگـراني‌هـايـي را در بين اين افراد ايجاد كرده است.
به گزارش «جوان»، همزمان با نوسان نرخ ارز در بازار آزاد، عده‌اي تحت عنوان بروكر (كارگزار) تماس‌هايي را با افراد سرمايه‌دار در صنوف مختلف برقرار كرده‌اند تا پيشنهاد اغواكننده خود را مبني بر فروش حجم بالايي از دلار(كيف‌هاي 10ميليون دلاري و پالت‌هاي 100ميليون دلاري) با قيمت بسيار پايين‌تر از سطح بازار تهران ارائه كنند.
پيگيري‌هاي اين رسانه نشان داد كه بروكرها، دلار را زماني كه قيمت در بازار آزاد 3هزار و 550تومان بود در حدود 2800تا 3100تومان به فروش مي‌رسانند، اين در حالي است كه همين امر موجي از نگراني را در ميان سرمايه‌داران و متمولاني كه پيشنهاد خريد دلار به آنها داده شده بود، ايجاد كرده است.
سرمايه‌داران براين باورند پيشنهاد فروش دلار به اين افراد آن هم 500تا 700تومان زير قيمت روز بازار بسيار مشكوك است، زيرا سود چنين معامله‌اي بسيار بالاست و سؤال اينجاست كه چرا اين افراد دلارها را به قيمت بالاتر در بازار يا صرافي‌ها به فروش نمي‌رسانند.
در اين باره چند فعال بازار تهران گفتند: چند روزي است كه تلفن‌هاي مكرر و مشكوكي با نام‌ها و اسامي مختلف با‌ ما مي‌شود كه اين تماس‌ها پيشنهاد فروش انواع دلار از صادراتي گرفته تا دولتي را به همراه دارد.
به گفته بازاريان، در اين تماس‌ها رعايت شرط ايمني براي خريداران احتمالي مدنظر بوده است و گفته مي‌شود كه حاضرند تنها با رؤيت يك نسخه كپي از چك بانكي (در وجه خود خريدار) اقدام به مبادله 10ميليون دلار امريكا به قيمت 2700تا3100 تومان كنند.
نكته جالب اين ماجرا، آنجاست كه پيشنهاد‌ها در برخي روزها متفاوت بوده و چنين بسته‌هاي حجيم دلار فقط به صورت يكجا به فروش مي‌رسد و به خريداران احتمالي اعلام شده است كه كل بسته به صورت يكجا به فروش خواهد رسيد.
   روش فروش
بروكرها يا فروشندگان تلفني كيف‌هاي 10ميليون دلاري كه در روزهاي مكرر قيمت دلار را دست‌كم 300 تومان پايين‌تر از سطح بازار پيشنهاد مي‌دهند. اين افراد از روش ويژه‌اي هم برخوردارند كه گام اول آن، ايجاد طمع و وسوسه براي خريدار احتمالي دلار است.
بروكرها براي اطمينان از توان مالي خريداران بازارهاي مختلف كه نشان گذاري كرده‌اند، اطمينان خاطر مي‌دهند كه تا زمان دريافت دلارها هيچ انتقال وجهي صورت نخواهد گرفت و خريداران مي‌توانند با كارشناسان معتمد خود در محل تبادل حضور يابند تا از صحت و اصل بودن دلارها مطمئن شوند.
همچنين اين فروشندگان كه تعدادشان هم اين روزها زيادتر شده است، در تماس‌هاي مكرر با بازاريان و ثروتمندان بازار طلا، ارز، املاك و تجار پيشنهاد تبادل در اتاق VIP برخي از بانك‌ها را مي‌دهند تا خريداران با اطمينان خاطر از صحت معامله، امنيت خاطر يابند. البته اين فروشندگان به خريداران پيشنهاد مي‌كنند كه معامله در بانك انجام نگيرد زيرا مبلغ ماليات و ماليات بر ارزش افزوده ارزش معامله را افزايش مي‌دهد و براي فرار از ماليات اين معامله در خارج از بانك انجام پذيرد.
فروشندگان همچنين براي اطمينان از توان مالي خريداران درخواست دريافت رونوشت چك بانكي رمز‌دار به مبلغ مورد توافق در ايميل خود دارند و اعلام مي‌كنند اين چك بايد در وجه خود خريدار باشد تا وي هيچ ترديدي بر كلاهبرداري بودن اين معامله نداشته باشد!
روش تبادل دلار و مبلغ ريالي اين نوع معامله هم به گفته فروشندگان تلفني اين است كه فرد خريدار چك را در اتاق‌هاي ويژه معامله بانك نزد رئيس بانك مي‌سپارد و تأييد رئيس بانك مبني بر پاس شدن آن دريافت مي‌شود و بعد تبادل در محلي امن انجام مي‌شود، البته بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه در برخي از سايت‌ها نيز بروكرهاي دلار شماره تماس خود را اعلام كرده‌اند تا متقاضيان ارز با آنها تماس گرفته و بر سر معامله ارز توافق كنند.
  تماس تلفني با يك بروكر ارزي
خبرنگار اين رسانه طي تماس تلفني با يكي از اين بروكرها متوجه شد كه اين بروكر براي يك شركت كار مي‌كند و وظيفه دارد براي كيف‌هاي 10ميليون دلاري و پالت‌هاي 100ميليون دلاري مشتري پيدا كند.
اين بروكر در رابطه با قيمت و نحوه انجام اين گونه معاملات ارزي عنوان داشت: قيمت كيف‌هاي 10ميليون دلاري 200تا 250 تومان از قيمت روز بازار پايين‌تر است و براي انجام معامله، خريدار بايد ابتدا پرينتي از گردش مالي حساب بانكي خود يا كپي چك‌هاي رمز‌دار به ميزان ارزش ريالي دلار‌ها را در اختيار فروشنده قرار دهد تا فروشنده از نيت و توانايي مالي خريدار جهت انجام معامله اطمينان پيدا كند.
وي افزود: بعد از اينكه خريدار از نيت فروشنده مبني بر انجام معامله مطمئن شد، در هر مكاني كه خريدار در‌خواست كند كيف‌هاي دلار جهت بررسي و اسكن دلارها به خريدار ارائه مي‌شود و سپس چك رمزدار و تضمين‌شده توسط بانك به خريدار ارائه مي‌شود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تاكنون شاهد انجام معامله‌اي حقيقي در اين رابطه بوده‌ايد، افزود: تاكنون سه معامله بالاي 50ميليارد توماني جوش داده‌ام و در هر سه معامله از سوي خريداران ارز دور زده شده‌ام. وي در پاسخ به اين پرسش كه چگونه دور زده شديد، افزود: فروشنده مبلغ ناچيزي بابت جوش دادن معامله طبق قرارداد به بنده مي‌دهد و به طور معمول درصدي از معامله به عنوان حق‌الزحمه بروكر به شمار مي‌رود كه اين مبلغ معمولاً از خريدار اخذ مي‌شود.
وي گفت: در ابتدا به خريدار عنوان كردم كه از هر دلار 50تومان سود مي‌گيرم و با وجودي كه اين افراد در ابتدا قبول كردند ولي بعد از انجام معامله با بيان بهانه‌هايي چون «نمي‌توانم چك و شماره حسابم را در اختيار شما قرار بدهم» يا «شما براي اخذ درصدتان به دفتر ما تشريف بياوريد» من را دست به سر كرده‌اند.
نكته قابل تأمل در گفت‌وگوي تلفني با اين بروكر ارزي اين بود كه وي مدعي شد از سه معامله‌اي كه تاكنون جوش داده يكي از طرفين يكي از بانك‌هاي خصوصي بوده، حال اگر اين موضوع درست باشد، جاي بسي تأسف است.
  آن طرف داستان چه مي‌گذرد؟
 از آنجا كه خبرنگار اين رسانه پيگيري‌هاي خود را تا بين افرادي كه پيشنهاد معامله دلار از سوي بروكرها به آنها مطرح شده بود ادامه داد، بد نيست به نگراني‌ها و تحليل‌هاي اين افراد نيز اشاره‌اي شود.
اين افراد كه جزو افراد متمول به شمار مي‌روند در ابتدا عنوان داشتند: از اين دست پيشنهاد‌ها هر چند مدت يكبار به ما مي‌شود، اما از آنجا كه همه بازارها در ركود است و ما هم براي خود مخارج ثابتي داريم، مجبوريم پول خود را راكد نگه نداريم و به چنين معاملاتي فكر كنيم.
اين افراد كه در برابر پيشنهاد وسوسه‌برانگيز معامله 30ميليون دلاري به قيمت هر دلار 2هزار و 900تا 3هزارو 100تومان قرار گرفته بودند، به تحليل‌هاي متفاوتي در اين رابطه پرداختند.
بخشي از اين افراد با بيان اينكه به نظر مي‌رسد عده‌اي مي‌خواهند متمولاني كه بيش از 50ميليارد تومان نقدينگي در دست دارند را شناسايي كنند يا اين امر براي اخاذي يا اخذ ماليات است، اصل مقوله معامله دلار را دروغ مي‌دانند. عده‌اي ديگر نيز اين سؤال را مطرح مي‌كردند كه چرا صاحبان ارز اين دلارها را در صرافي‌ها يا بازار تهران به فروش نمي‌رسانند تا تمامي سود عايد خودشان شود.
با اين حال مشاهدات و پيگيري‌هاي اين رسانه نشان مي‌دهد ركود موجود در اقتصاد موجب شده است كه برخي از سرمايه‌داران در برابر چنين پيشنهادهاي ارزي وسوسه‌برانگيزي دست و دلشان بلرزد و حداقل بخواهند براي اطلاع از صحت و سقم موضوع تا آستانه انجام چنين معامله‌هايي نيز پيش بروند و چه بسا آنكه اگر راه دهد دست به انجام چنين معامله مشكوكي نيز بزنند.
در پايان گفتني است ماجراي فروش بسته‌هاي 10ميليون دلاري در شكل چمداني و كيف در سال 90 هم وجود داشت كه هيچ‌گاه صحت و سقم اين موضوع تأييد يا رد نشد اما اينكه چرا هم اكنون اين ماجرا در كشور زنده شده است، جاي بسي سؤال و تحقيق بيشتر از سوي نهاد‌هاي اطلاعاتي و امنيتي دارد.
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۹
امیرعلی اصغری معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
3
17
سلام;چیزی به نام پالت وجودندارد بنده به مدت 1:5سال برای خریدتلاش کردم ولی چیزی به نام پالت وجود نداشت.ممنون از این گزارشتان
پاسخ ها
میترا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
هست باید به نفر اصلی وصل میشدی پالت هست الان قیمت ۳۵۰۰ تومن کیف هست تقریبا از ۹۸۰۰ تا ۱۲۵۰۰ متغیره ریجستری شده ولی پالت ریجستری نشده این قیمته ریجستری شده ۷۷۰۰ در خدمتیم خواستید
شایان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
سلام ممنون از گزارش قشنگ و زیباتون..من خدمدتون عرض کنم که وجود دارد متاسفانه انقدر واستها تمع کارند که میخواهند ده برابر از اون کسی که سرمایه گزاری کند سود ببرد .من خودم الان تو این موضوع فعالیت میکنم وا کاملا قانونی و در چارچوب قانون .
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خریداریم
09359.....
محمد گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
6
12
سلام دوستان به نظر شما وقتی دلار را میشود در ده یا بیست صرافی در یک روز بدون هیچگونه ترسی از پرداخت ریال یک پالت دلار را فروخت آن هم با قیمتی بسیار بالاتر منطقی است که دلاری با قیمت 2700یا3100وجود خارجی داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خریدار با پول نقد هست
شكيب
|
Germany
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
2
10
با سلام ، در اواسط دولت دهم به دلیل شدت گرفتن تحریم ها و همچنین قطع شدن شبکه سوییفت پای دلالان ارز به این بازار بتز شد . عدم خرید نفت از سوی شرکای اروپای و عدم امکان دریافت پول به دلیل تحریم و عدم امکان واریز وجوه به حساب های بانکی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور منجر به فروش نفت توسط برخی ارگان ها و اشخاص مانند زنجانی و.... گردید . برخی کشورها در مقابل خرید نفت تهاتر کرده و کالا تحویل می دادند مانند چین و هند . در برخی موارد و به ویژه در هنگام فروش نفت در کشورهای حوزه شمال آمریکای جنوبی نظیر ونزوئلا و اکوادور و بولیوی و جمهوری دومینیکن که البته این حوزه از مراکز بزرگ پولشویی جهان نیز می باشد ، دلار به صورت نقد دریافت می شد که توسط همان کشتی یا افراد دیگر به ایران منتقل می شد . در حالت عادی هنگامی که بانک مرکزی دلار بابت فروش نفت دریافت می کند ،این ذلار ها را برای تبدیل به ریال به بانک مرکزی می دهد و معادل آن ریال دریافت می کند و بانک مرکزی به هر قیمتی که دلار را از دولت بخرد مبنای قیمت دلار خواهد بود که همچنین دولت دوست دترد دلار را به قیمت بالا تری به بانک مرکزی بفروشد تا ریال بیشتری دریافت کند که البته اگر بانک مرکزی می توانددر مقابل ای درخواست مقاومت کند که در ایران چون دولت و بانک مرکزی زیر یک چتر هستند معمولا با یکدیگر هماهنگی دارند . از بحث خارج نشویم از اواسط دوره دولت دهم به دلیل کمبود منابع ارزی دولت که درواقع اصلی ترین رقم درآمد دولت است که از نفت تامین می شد به برخی سازمان ها و نهاد ها و افراد اجازه داده شد نفت را مستقیما بفروشند و ذلار را نقدا دریافت کنند و این دلار را در بازار به فروش برسانند و منابع مورد نیاز وزارت خانه و یا.. مانند حقوق دستمزد و .. را تامین کنند . از اینجا بهشت دلالان و افرادذی نفوذ شروع شد . در واقع این دلارها در بازار فروخته شد ولی نه آنطوریکه هر کاسب خرده پا و هر فرد یکه از همه جا مستاصل شده بود با انگیزه سود کلان بتواند وارد این بازار شود . البته این تمام ماجرا نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
5
9
سلامباتشکراززحمات شما جهت روشنگری بیشتر مردم اگاه کشورعزیزمان ایران اگربرایتان امکان دارددرمورد شایعات اینچنینی بیشتراطلاع رسانی کنید که مبادا هم وطنان عزیزمان دردام این کلاهبرداریها گرفتارشوند باتشکرودعای خیر ناصری کریموند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
3
4
سلامباتشکراززحمات شما جهت روشنگری بیشتر مردم اگاه کشورعزیزمان ایران اگربرایتان امکان دارددرمورد شایعات اینچنینی بیشتراطلاع رسانی کنید که مبادا هم وطنان عزیزمان دردام این کلاهبرداریها گرفتارشوند باتشکرودعای خیر ناصری کریموند
مجید ک هارونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
3
10
باسپاس ازخبرگزاری جوان ممنون خبرگزاری شما کاملا موارد تحقیقی ایشان درست است مدت مدیدی دنبال فروش یا خرید ان کیفها هستیم ولی تاکنون چیزی مشاهده نکرده ومنفعتی نبرده ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دادا من دارم خریداری؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
موجود هست تا الان از گزارشات هیچکدوم نگفتن از ما پولی گرفتن،پس بیکارن ؟!وقت خوشونو و بقیه رو بگیرن؟
ناشناس
| Netherlands
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
اگر خریدارید موجود هست
Maryam
| Netherlands
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
خریدارید؟
مجید ک هارونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
1
7
باسلام نزدیگ به4ماه است کاربروکری کیفهای دلار میکنم ولی تابحال چیزی روئت نکردهام ومعامله ای انجام نشده با سپاس ازخبرنگار خوب سما درباره مطالب فوق واگاهی دادن به مردم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
سلام من خریدار دارم ۰۹۱۹۰۱.....
چرخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
2
1
با سلام بنده به مدت هفت سال در این مورد کار کردم و با تجربه ای که کسب کردم اعلام میکنم ارز به رقم های بالا وجود دارد ولی ........ بنده با رفتن به این جلسات بالای شصت هفتاد مرتبه به این نتیجه رسیدم یه عدده انسان با پول زیاد وجود دارن که در حال قدرت نمایی هستن حالا چرا ؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
1
8
هست و وجود داره، پدر سیاست بسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
4
3
با سلام
دلاری به اسم پالت وجود ندارد
اسداله
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
3
3
سلام.در چندروزاخیر به من پیشنهاد شد که یک دیپلمات یک کیف حاوی 9 میلیون و دویست هزار دلار از سنگال به آدرس من و درب منزل تحویل میدهد.پیشنهاد دهنده گفت که این کیف دلار را با شراکت او به سرمایه تجاری در ایران تبدیل کنم. او گفت که پرستار و امدادرسان در ارتش آمریکا و مامور به خدمت درنیروهای حافظ صلح سازمان ملل در شهر رقه
در سوریه و حین امدادرسانی به مجروحان که در درگیری با تروریستها زخمی شدتد دلارها را پیدا کرده و متعلق به گروه تروریست بوده اند.
و دیپلمات با من تماس گرفت و گفت باکنسول گری ایران در سنگال صحبت وهماهنگ کردم و باید 2525 دلار برای من حواله کنی تا بتوانم مهر عدم بازرسی را به چمدان بزنم. من تردید کردم و به او گفتم که
من دلارها را درصرافی تضمین میکنم تا شما چمدان را تحویل دهید و
من محموله را چک کنم و پس از صحت موضوع شما تضمین را برداشت کن.. بنابه گفته پیشنهاددهنده دیپلمات از محتوی چمدان بی اطلاع بود.
پیشنهاد من مبنی بر تحویل چمدان قبل از واریز پول آنها هردو مرا مسدود کردند.... و این ریسک پایان یافت...
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
1
11
قرار نیست که اگه تو ندیدی وجود نداشته باشه داداش اگه قرار بود ماها ببینیم که تو این سایتها نبودیم
پاسخ ها
عصر نوین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
بله . من هم همین مورد برام پیش اومده ولی هنوز اقدامی نکردم .فعلا کار در جریانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
سلام این پیامها از طرف هکر ها هست من حداقل ۵تا ۸ ایمیل و پیام اینچنینی دارم و یا اطلاعات شما رو میگیرن تا معاملات سوری ثبت کنن و پولشویی کنن .
حسین موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
2
11
من هم به دنبال پیشنهاد پالت ۱۰ میلیون دلاری رفتم و متاسفانه متوجه شدم این موضوع کلاهبرداری و کذب محض است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دادا من دارم
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
2
2
چه باحاللللللل
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
1
9
آقا هست،خوبش هم هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
1
6
من که باور نمی‌کنم
آرشام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
4
من درگیرش بودم ... فقط اتلاف وقته.... بارها قرار به مرحله اجرا رسید ولی به هر دلیلی انجام نشد ...
مردی بنام ایب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
3
دوستان جریان دلارهای سیاه راسته؟!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
1
5
هست من دیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
خریدار داری
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
3
هست من دیدم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
3
11
من خریدارم باهام تماس بگیرید لطفا
09351....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
2
16
من خریدارم باهام تماس بگیرید لطفا
شماره تماس حذف میشه
صفر نهصدوسی و پنج.......
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
تماس بگیر 090188.....
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
من دنبال خریدارم میتونید ؟
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
3
سلام . بابت وجود یا عدم وجود این نوع دلار یا یورو خدمت شما عرض کنم . من خیلی رفتم دنبالش فقط حرف بود کار عملی ندیدم . ولی یک سری پول هست توحساب ها شخصی در اروپا و آسیا که در خارج بحساب خریدار دلار یا یورو واریز میشود و در ایران ریال دریافت میشود بصورت تضمینی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
کلاهبرا اری است مواظب باشید اخیرا در سال ۹۸ برای یکی از دوستانم تله گذاشتند ۲ ملیارد ازش کلاهبرداری کردند و متواری شدند اینها ادم کش و بیشرف ودزد هستند هر جنایتی میکنند که به پول برسند این وسط یک عده ساده لوح وسرمایه دار تابلو در شهرستاهنها را هدف قرار میدهند
امیر
|
Canada
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
2
0
من فروشنده ام هرکی خواست ۰۹۰۵۰۴۵۶۱۵۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
1
0
یکی توضیح بده این کار اگر سرکاری هست به چه هدفی انجام میشه؟چون ظاهرا هیچ منافعی در اینکار برای فروشنده ی ظاهری یا واسطه ی قلابی نیست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
4
کیف دلار و پالت دلار موجوده
ولی کیف ده میلیون نیست ۱ میلیونه
اخه بشین حساب کن ببین تو اون کیف ۱۰۰۰ بسته ی ۱۰۰ تایی جا میشه ؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
خریداریم
تماس بگیرید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
4
سلام
پالت و کیف هر دو هست و وجود دارد .ببینید معمولا طرف های خریدار و فروشنده نمایندشون میاد و اصلی ها هیچ وقت جلو نمیان .بعد هم این بگم که معمولا از طریق اتوماسیونی به هم دیگر اثبات میشن و کد اندیکاتور هم از طریق رئیس شعبه به هم میدن و به هم وصل میشن بعد بهونه میارن که نشد و فیک هستش به هم میخوره و بعد میرن با هم معامله میکنن .و فقط و فقط بروکر ها و واسطه های ساده و بی خبر دور میخورن .بخواطر همینه که تا حالا هیچ فرد عادی چیزی گیرش نیومده چون اگه اینا قرار بودش به بروکر ها هر سری پول بدن الان وضعشون این نبودش و یه دلیل دیگه هم داره بروکر ها از اونجایی که یه پولی بهشون برسه میرن همه جا جار میزنن و معامله لو میره هیچ وقت به بروکر ها چیزی نمیدن و نمیزترن هم خبر دار بشن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
1
5
کسی خریدار داره ؟
حسین قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
1
0
خوب است
خریدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
1
3
خریدارم
پاسخ ها
خشایار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
من فروشند ام تماس بگیرید ۰۹۱۳۴۱۴.....
خشایار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
فروشنده ام تماس بگیرید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار