کد خبر: 696128
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
فرمانده سپاه بدر عراق:
فرمانده سپاه بدر عراق با بیان اینکه مقابله با داعش جز با حمایت جمهوری اسلامی ایران حاصل نمی‌شود، گفت: اگر ایستادگی ایران و سرلشکر سلیمانی نبود دولتی به‌نخست‌وزیری العبادی هم در بغداد نبود.
جوان آنلاين: هادی‌العامری فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید تقوی در جمع خبرنگاران در سخنانی، گفت: آزادسازی عراق از طریق اتحاد مردم حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادسازی تمام عراق جز با بسیج مردمی حاصل نمی‌شود، افزود: هم‌اکنون طرحی وجود دارد که در صورت تأمین امکانات مورد نیاز، به تمامی مناطق عراق سرازیر خواهیم شد که این موضوع با بسیج مردمی و با هماهنگی نیروهای امنیتی حاصل خواهد شد، این موضوع بدون هیچ نیازی به ائتلاف بین‌المللی و بدون کمک آمریکا حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه بدر عراق در مورد ابعاد شخصیتی سردار تقوی، گفت: سردار تقوی الگوی زهد و عبادت و شجاعت است. وی یک مدرسه بود و بنده مدت‌ها با او رابطه دوستی داشتم. او پس از توقف جنگ در عراق به سوریه رفت و حتی در آنجا نیز با وی در ارتباط بودم، پس از هجوم داعش به عراق، او به نداها لبیک گفت و نقش بسزایی در آزادسازی جرف‌الصخر و دیگر مناطق عراق داشت و سپس دعوت حق را لبیک گفت.

العامری ادامه داد: سردار تقوی در واقع به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت که فرموده بودند: "خداوندا، درهای بهشت را بر روی مشتاقان خود مبند".

وی همچنین در مورد نقش نیروی قدس سپاه و سرلشکر قاسم سلیمانی نیز، تصریح کرد: در صورت عدم ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر دولتی به‌نخست‌وزیری حیدر العبادی در بغداد وجود نداشت.

فرمانده سپاه بدر عراق در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که مقابله با داعش به‌جز با حمایت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی ملت این کشور حاصل نمی‌شود.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
1
فقط سردارسلیمانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار