کد خبر: 694331
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
شهردار بندرعباس از احداث پنج تقاطع غیرهمسطح در این شهر تا پایان سال 95 خبر داد.

عباس امینی‌زاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح چهارراه جهانبار اظهار داشت: پس از انجام کارهای ابتدایی، اکنون شاهد آغاز به کار اصلی اجرای تقاطع غیرهمسطح چهارراه جهانبار هستیم.

وی با اشاره به اینکه این تقاطع یکی از پرترافیک‌ترین مناطق شهر بندرعباس محسوب می‌شود، افزود: در دوره جدید شهرداری بندرعباس، قصد داریم مشکلات ترافیکی را به حداقل برسانیم که در این ارتباط اقداماتی مانند احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، زیرگذر و غیره در حال انجام است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه در ارتباط با این تقاطع، محل ایجاد پایه‌های پل آغاز شده است، گفت: براساس اصول مهندسی و پل‌سازی، تعداد 120 شمع به طول 28 متر و قطر 120 سانتی‌متر، ساخته شده می‌شود.

امینی‌زاده با اشاره به تاثیر احداث این تقاطع غیرهمسطح در روان‌سازی ترافیک، افزود: بهبود عبور و مرور یکی از مهم‌ترین مزایای ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح است.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه، گفت: مجموع اعتبار پروژه تقاطع غیرهمسطح جهانبار بالغ بر 120 میلیارد ریال است که تاکنون برای بحث‌های زیرساختی و مهیا ساختن شرایط عملیات اجرایی، حدود 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

امینی زاده با بیان اینکه تا پایان سال 95 باید تعداد پنج تقاطع غیرهمسطح توسط شهرداری احداث شود گفت: تقاطع غیرهمسطح چهارراه جهانبار، چهارمین تقاطع غیرهمسطح است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار