کد خبر: 694330
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار یک فروند بالگرد امداد و نجات به منظور امدادرسانی سریع به حوادث جاده‌ای این استان خبر داد.

مرتضی سلیمی گفت: با توجه به تردد روزانه هزاران خودرو در محور هاي مواصلاتي استان و حجم زياد ترافيك در جاده هاي برون شهري و در راستای ارائه خدمات به موقع امداد و نجات ،هلال احمر استان همواره نیازمند به داشتن بالگرد امدادی بوده و در اين جهت با مذاکرات انجام شده با وزارت بهداشت مقرر شد یک دستگاه بالگرد امداد و نجات برای ارائه خدمات به موقع به آسیب دیدگان در دانشگاه علوم پزشکی قم با وظیفه پوشش استان مرکزی مستقر شود.

وی افزود: یک فروند بالگرد دیگر هم برای امداد و نجات هوایی استان مرکزی در نظر گرفته شده که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار خواهد گرفت.سلیمی با بیان اینکه امسال به این نهاد 22 دستگاه خودرو شامل 12 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه خودروی امداد و نجات اختصاص داده شده است، گفت: جمعیت هلال احمر استان در راستای احداث شعبه در شهرستان‌های خنداب و کمیجان اقدام کرده و مجوز‌های لازم برای احداث را اخذ است.

وی به روز رسانی مدیریت بحران برای تمامی دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اقدامات این نهاد اعلام كرد و گفت: اجرای طرح نسیم شفا و تهیه زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع برای احداث شعبه در کمیجان از دیگر اقدامات صورت گرفته جمعیت هلال احمر استان درسال جاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار