کد خبر: 694303
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
60 دفتر خدمات ارتباطی و 50 دفتر ICT روستایی نسبت به انجام خدمات مورد نیاز ساکنین شهرها و روستا‌های استان قم اهتمام دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: 60 دفتر خدمات ارتباطی و 50 دفتر ICT روستایی نسبت به انجام خدمات مورد نیاز ساکنین شهرها و روستا‌های استان قم اهتمام دارد.

سیداسدالله دهناد با اشاره به اقدامات شرکت مخابرات قم برای سهولت در امر پرداخت بدهی مشترکان تلفن ثابت و همراه بیان کرد: سامانه 1818 برای اعلام و پرداخت بدهی تلفن ثابت و سامانه 9990 برای پرداخت بدهی تلفن همراه مشترکان مخابرات استان قم در نظر گرفته شده است.

وی از راه اندازی سامانه دیگری برای ارتباط با مشتریان خبر داد و افزود : راه‌اندازی این سامانه‌ها برای تسهیل در خدمات‌رسانی و در زمینه حقوق شهروندی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، خدمات‌رسانی شرکت مخابرات به مشترکان را مورد توجه قرار داد و گفت: حدود 60 دفتر خدمات ارتباطی و 50 دفتر ICT روستایی نسبت به انجام خدمات مورد نیاز ساکنین شهرها و روستا‌های استان قم اهتمام دارد.

وی همچنین از تدوین استرات‍ژی‌های مرتبط با مشتری مداری و بهبود روابط با مشتریان در سند استراتژی شرکت مخابرات قم خبر داد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار