کد خبر: 694283
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
بخشدار بومهن از رفع مشکل آب شرب روستای سیاه‌سنگ این بخش پس از سال‌ها انتظار خبر داد

 رضا خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه سیاه‌سنگ چهار سال به مجموعه شهری الحاق شده بود و بر اساس شرح وظایف حوزه شهری و روستایی، باید اداره آب و فاضلاب شهری مستقر شده و مردم از آب شرب شهری بهره‌مند می‌شدند، ولی متأسفانه این اتفاق محقق نشده بود.

وی ادامه داد: این موضوع باعث گلایه اهالی شده بود که طی بازدیدی با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب و مدیر آبفای شرق استان تهران در بحث ترمیم شبکه آب، ایجاد یک شبکه حداقلی برای آب بهداشتی سالم در دستور کار این مجموعه‌ها قرار گرفت.

خدادادی افزود: برداشت‌های اولیه از سطح منطقه سیاه‌سنگ و حفر در انجام شد تا مردم این منطقه از آب شرب بهره‌مند شوند.وی اظهار داشت: مشکلات دیگری که در سیاه‌سنگ وجود داشت که با حضور مدیریت شهری منطقه در بحث خدمات شهری و امور عمرانی، مقرر شد نسبت به آسفالت، جدول‌گذاری و زیباسازی معابر اقدام شود.

خدادادی تصریح کرد: بخشی از تأمین روشنایی این منطقه نیز با هماهنگی با اداره برق به نوعی رفع شد.

بخشدار بومهن، یکی از عمده مشکلات منطقه را نبود فاز شب و روشنایی حداقلی در برخی نقاط دانست و تأکید کرد: طی هماهنگی با اداره برق، در حال حاضر اکثر نقاط شهرستان دارای فاز شب هستند؛ اما اگر به دلیلی مشکلی در این خصوص پیش آید، با اطلاع‌رسانی از سوی شهروندان، بخشداری پیگیری‌های خود را آغاز می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار