کد خبر: 693373
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1393 از بعدازظهر امروز دوشنبه اول دی ماه آغاز می‌شود.
فارس:حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  گفت: متقاضیان ثبت نام و شرکت برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1393 می توانند از بعدازظهر امروز دوشنبه اول دی ماه تا روز دوشنبه 8 دی ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت کنند.

توکلی گفت: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: برای هر یک از این موارد، ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است و داوطلبان باید برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

توکلی اضافه کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی گفت: داوطلب باید پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی (اینترنتی) از تمام صفحات، پرینت تهیه کرده و نزد خود نگهدارد. داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار