کد خبر: 693314
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
بر اساس دستور رئیس جمهور خانوارهای مشمول این طرح می توانند از امروز با مراجعه به ادارات سازمان بهزیستی از خدمات حمایتی شامل حق پرستاری، بیمه های فراگیر، بیمه های درمان، بیمه مادر و کمک هزینه های معیشتی و تهیه مسکن استفاده کنند.
مهر: رئیس سازمان بهزیستی، گفت: خانواده های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر، از تسهیلات ویژه از جمله بیمه های فراگیر، بهره مند می شوند.

همایون هاشمی افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور خانوارهای مشمول این طرح می توانند  از امروز با مراجعه به ادارات سازمان بهزیستی از خدمات حمایتی شامل حق پرستاری، بیمه های فراگیر، بیمه های درمان، بیمه مادر و کمک هزینه های معیشتی و تهیه مسکن استفاده کنند.

وی با اشاره به زیرپوشش قرارگرفتن 20 هزار و 500 نفر در کشور، ادامه داد: البته برنامه های حمایتی برای خانواده های دوقلو همچنان به قوت خود باقی است و ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین از اجرای "طرح بشیر برای کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی" از اواخر دی ماه امسال خبر داد و گفت: در این طرح که مرحله آزمایشی آن با نظارت قوه قضاییه در یزد با موفقیت اجرا شد، در دو سطح مشاوره و مداخلات مددکاری ، برنامه های متنوعی برای پیشگیری و کاهش طلاق  اجرا می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار