کد خبر: 693299
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
نماینده موصل در پارلمان عراق گفت از زمان اشغال استان نینوا و موصل مرکز آن از سوی داعش، رژیم صهیونیستی با حمایت مالی از شرکت های املاک، خانه‌ها و زمین‌های اهالی موصل را که با مشکلات سخت اقتصادی روبرو هستند خریداری می‌کند.
 
خبرگزاری فارس: از زمان ظهور گروهک تروریستی-تکفیری داعش در عراق و تصرف استان‌های نینوا  و برخی استان‌های همجوار آن از سوی این گروهک برخی کارشناسان تصریح کردند که داعش از سوی رژیم اسرائیل حمایت مالی می‌شود تا رویای صهیونیستی کشور بزرگ اسرائیل از نیل تا فرات محقق شود.
 
تحرکات مخفیانه اسرئیل در استان نینوا و تلاش این رژیم برای خرید اراضی و خانه‌های مردم این خطه از خاک عراق امروز کاملا آشکار شده است.
 
«نهله حسین»، نماینده استان موصل در پارلمان عراق در این باره گفت: گروهک داعش با حملات خود به مناطقی مشخص از خاک عراق و انتخاب بسیار دقیق این مناطق، اهدافی معین را دنبال می کند و برای مثال در موصل داعش علاوه بر جنایات زیاد در حق مردم آن مقاصد دیگری را دنبال می‌کند.
 
نماینده پارلمان عراق گفت: پس از حملات داعش به تلعفر در استان نیوا و آوارگی نزدیک به 98 درصد اهالی این شهر بیش از سیصد خانواده چچنی و افغانی در آنجا سکونت گزیدند.
 
وی افزود:خانواده های چچنی و افغانی در خانه‌های شیعیان تلعفر زندگی می‌کنند.
 
نهله حسین تاکید کرد: اسرائیل به طور غیرمستقیم از طریق تجار و شرکت‌هایی که از آنها حمایت مالی می‌کند، خانه ها و زمین‌های واقع در استان موصل را خریداری می‌کند.
 
نماینده پارلمان عراق با بیان جزئیاتی از شیوه خرید و فروش املاک اهالی موصل گفت: اهالی موصل به دو دسته تقسیم می شوند آنهایی که طرفدار داعش هستند و آنهایی که هیچ منابع یا تمکن مالی ندارند و در شرایط سختی به سر می‌برند و مجبورند خانه خود را به تاجری عراقی یا شرکت‌هایی بفروشند که از سوی رژیم اسرائیل حمایت مالی می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار