کد خبر: 693160
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
كتاب «فلسفه سياسي آيت‌الله خامنه‌اي» چهارشنبه شب با حضور جمعي از علما، فضلا و پژوهشگران حوزه‌هاي علميه در پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي قم رونمايي شد.
كتاب «فلسفه سياسي آيت‌الله خامنه‌اي» چهارشنبه شب با حضور جمعي از علما، فضلا و پژوهشگران حوزه‌هاي علميه در پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي قم رونمايي شد.
در اين مراسم كه آيت‌الله سيد‌هاشم حسيني بوشهري مدير حوزه‌هاي علميه و آيت‌الله علي‌اكبر رشاد رئيس پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي حضور داشتند، عضو هيئت علمي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي طي سخناني با اشاره به ويژگي‌هاي برجسته كتاب فلسفه سياسي آيت‌الله خامنه‌اي اظهار داشت: اين كتاب فلسفه سياسي رهبر انقلاب را با يك نگاه جامع و همه‌سو‌نگر مورد بررسي قرار داده است.
حجت‌الاسلام سيد سجاد ايزدهي خاطرنشان كرد: اين كتاب كه از توليدات گروه سياست پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي بوده و به قلم حجت‌الاسلام محسن مهاجرنيا به رشته تحرير درآمده است، اثر برجسته و ارزشمندي است كه چندين بار مورد بازنگري و اصلاح قرار گرفته است.
رئيس انجمن مطالعات سياسي حوزه علميه قم نيز در اين مراسم با اشاره به اقدامات و فعاليت‌هاي اين انجمن در سال‌هاي گذشته، حضور جمعي از صاحبنظران و پژوهشگران سياسي در اين مجموعه را ظرفيت بسيار مناسبي براي هم‌افزايي و انجام فعاليت‌هاي علمي و تحقيقاتي در اين عرصه دانست. حجت‌الاسلام منصور ميراحمدي با اشاره به برگزاري نشست‌ها و همايش‌هاي علمي و سياسي با مشاركت انجمن مطالعات سياسي حوزه علميه قم گفت: اين انجمن در ارزيابي انجمن‌هاي علمي حوزه علميه در سال 1392 در ميان 14 انجمن علمي رتبه نخست را كسب كرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار