کد خبر: 693137
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
تمديد مهلت ثبت‌نام آرم طرح ترافيك تا 12 دي
مدير واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافيك از تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي آرم طرح ترافيك سال 94 تا پايان 12 دي ماه خبر داد.
مدير واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافيك از تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي آرم طرح ترافيك سال 94 تا پايان 12 دي ماه خبر داد.
به گزارش «جوان»، مصطفي قنبرنژاد با تأكيد بر اينكه در ابتدا مهلت ثبت‌نام از تاريخ 16 آذر و تا پايان روز 30 آذرماه اعلام شده بود، اظهار كرد: با توجه به اينكه جمع كثيري از شهروندان به مناسبت اربعين حسيني به كربلاي معلي سفر كرده بودند و بعضاً ممكن است از ثبت‌نام اينترنتي جا مانده باشند، با تدابير انديشيده شده مهلت ثبت‌نام به مدت دو هفته و تا تاريخ 12 دي‌ماه تمديد شد.
مدير واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافيك با اشاره به اينكه طي سال جاري امكان جديدي در سامانه ثبت‌نام فراهم شده است، تصريح كرد: آن دسته از شهرونداني كه به هر دليلي نيازمند ويرايش در خواست خود هستند تا 24 ساعت قبل از مهلت پايان ثبت‌نام 12دي ماه مي‌توانند با ورود به پنجره ويرايش درخواست و از طريق كد رهگيري و كد پستي نسبت به ويرايش درخواست شان اقدام كنند.
وي در ادامه با بيان اينكه براساس مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران و شوراي عالي ترافيك از ابتداي سال 93 تمامي خودروهاي پلاك عمومي و خودروهاي امدادي شهر تهران ملزم به دريافت آرم طرح ترافيك سالانه هستند، تصريح كرد: ثبت‌نام دريافت آرم پلاك‌هاي عمومي شهر تهران در خرداد و تيرماه سال 93 بود اما مالكان توجه داشته باشند كه به منظور دريافت آرم طرح ترافيك سال 94 بايد طي مهلت اعلام شده و تا پايان 12 دي ماه نسبت به ثبت درخواست اينترنتي خود اقدام كنند.  قنبرنژاد افزود: تمامي خودروهاي پلاك عمومي شهر تهران كه دو رقم سمت راست پلاك خودروهاي آنها ايران 11، 22، 33و 44 است، به منظور تردد در محدوده طرح ترافيك ملزم به دريافت آرم طرح ترافيك هستند و بايد نسبت به ثبت‌نام در سامانه شهرداري تهران (www. tehran. ir)اقدام كنند.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار