کد خبر: 693093
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
فرمانده پلیس راه ناجا از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس به مناسبت 28 صفر در جاده‌های کشور خبر داد.
 مهر: سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به اینکه اجرای تمهیدات ترافیکی 28 صفر جزء طرحهای سالیانه پلیس راه به شمار می‌رود، گفت: در این ایام حجم تردد در جاده‌ها به ویژه در مسیرهای منتهی به خراسان رضوی به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد لذا پلیس راه برنامه‌های ویژه‌ای را در این رابطه اجرا می‌کند.

وی در ادامه گفت: کاروان‌های پیاده زائران نیز در مسیرهای منتهی به خراسان رضوی تردد می‌کنند لذا شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین و کندی حرکت خودروها در این مسیرها خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه خودروهای زیادی از اقصی نقاط کشور به سمت خراسان رضوی حرکت خواهند کرد اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این رابطه پیش‌بینی شده و پلیس راه با ظرفیت و پتانسیل حداکثری آماده ارائه تسهیلات و تمهیدات ترافیکی است.

سرهنگ حمیدی به اجرای هماهنگی‌های لازم بین سازمان‌های مختلف همچون هلال احمر، راهداری و اورژانس اشاره کرد و گفت: ممکن است در طول مسیر منتهی به خراسان رضوی با توجه به حجم تردد محدودیت‌های ترافیکی برای وسایل حمل و نقل سنگین اجرا شود و در این رابطه برنامه‌ریزی‌های لازم با مامورین محلی انجام می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه در پایان از اختصاص چند بالگرد پلیس راهور جهت کنترل ترافیک در این ایام خبر داد و گفت: سازمان‌هایی همچون امداد و نجات و هلال احمر نیز بالگردهای لازم جهت امدادرسانی به زائران را پیش‌بینی کرده‌اند و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها شاهد بهترین خدمت‌رسانی به مردم در طی این ایام باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار