کد خبر: 693077
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
واكنش پرويز پرستويي به حرف‌هاي شريفي‌نيا ‌
پرویز پرستویی با اشاره به صحبت‌های اخیر محمدرضا شریفی‌نیا در خصوص فیلم «مارمولک» با تکذیب آن اظهار کرد: خدا آن روز را نیاورد که بخواهم جایگزین شریفی‌نیا شوم.
چند روز پس از صحبت‌هاي محمدرضا شريفي‌نيا درباره بازيگران سينماي ايران و نقش‌هايي كه به او پيشنهاد شده، پرويز پرستويي به اين سخنان واكنش نشان داد و گفت در جايي كه شريفي‌نيا باشد پا نخواهد گذاشت.
محمدرضا شريفي‌نيا بازيگر سينما و تلويزيون در بخشي از گفت و گويش با روزنامه سينمايي باني فيلم به بازيگراني پرداخته بود كه آنها را وارد سينما كرده است. در همين مصاحبه گفته بود كه نقش رضا مارمولك را در فيلم «مارمولك» كمال تبريزي قرار بوده او بازي كند.
پرويز پرستويي كه نقش رضا مارمولك را به شكل درخشاني در اين فيلم اجرا كرده، حالا به شريفي‌نيا پاسخ داده و گفته كه «خدا آن روز را نياورد كه بخواهم جايگزين شريفي‌نيا شوم.»
پرستويي كه با «ايسنا» گفت‌وگو كرده، اظهارات شريفي‌نيا درباره نقش رضا مارمولك را از اساس كذب خوانده و گفته است: «اين موضوع مهمي نيست و ممكن است يك نقش به چند نفر پيشنهاد شود اما چيزي كه آزارم مي‌دهد خلاف واقع‌‌گويي ‌است. كاملاً مطمئنم منوچهر محمدي تهيه‌كننده «مارمولك» كه فيلمنامه از طرح ايشان شكل گرفت، پيشنهاد اين نقش را به كسي نداده و از همان ابتدا كه فكر اين فيلم را مطرح كرد، نقش رضا مارمولك را به من پيشنهاد داد؛ زماني كه حتي نه نويسنده و نه كارگردان انتخاب‌شده بود. خوشبختانه در طول 46 سال بازيگري كه هيچ ادعايي هم در كارم ندارم، جايگزين كسي نبوده‌ام.»
پرستويي با بيان اينكه اگر اين گفته‌ها از سوي شخص ديگري مطرح مي‌شد، جواب نمي‌داده، اظهار كرده است: «هميشه گفته‌ام جايي كه شريفي‌نيا باشد حضور پيدا نمي‌كنم. حتي اگر بفهمم نقشي قبل از من به او پيشنهادشده باشد، قطعاً قبول نمي‌كنم، هدفي كه سال‌ها دنبال كرده‌ام. برنامه «هفت» بارها من را براي حضور در استوديو دعوت كرده است و يكي از دلايل اصلي‌ كه نپذيرفتم، نشستن ايشان روي آن صندلي است. متأسفانه آن‌قدر اعتمادبه‌نفس دارد كه هر چه به ذهنش مي‌آيد، مي‌گويد.»
شريفي‌نيا در اين مصاحبه گفته بود كه بازيگران بسياري را به سينماي ايران معرفي كرده يا براي بازي نقش‌هايي پيشنهاد داده كه برايشان موفقيت به همراه داشته است. در بين بازيگراني كه شريفي‌نيا از آنها اسم برده، نام بازيگراني چون زنده‌ياد خسرو شكيبايي، ليلا حاتمي، حسن پورشيرازي، پارسا پيروزفر و... به چشم مي‌خورد.
پرستويي با اشاره به اين صحبت‌ها گفته:«متأسفانه در بين اسامي كه نام‌برده شد از خسرو شكيبايي اسم برده شده كه تعصب زيادي روي او دارم و متأسفانه دستش از دنيا كوتاه است و اين من را بسيار اذيت كرد. ايشان مدعي شده خسرو شكيبايي را براي «سالاد فصل» انتخاب كرده و جايزه‌ گرفته است. زماني كه شكيبايي در تئاتر و سينما بازيگر حرفه‌اي بود، شريفي‌نيا هنوز بازيگر نشده بود و قبل از «سالاد فصل» هم شكيبايي در «هامون» جايزه گرفته بود.»
پرستويي ادامه داده: «يا ويشكا آسايش كه در سريال «امام علي(ع)» توسط دايي‌اش مازيار پرتو معرفي شد و ايشان مدعي معرفي اين بازيگر شده‌ است، در واقع شريفي‌نيا مدعي است همه جماعت سينما را او معرفي كرده و همه نقش‌ها هم براي او نوشته مي‌شود و هنگامي‌كه وقت ندارد، به سراغ بازيگر ديگري مي‌روند. واقعاً بايد به ايشان دست‌مريزاد گفت كه آن‌قدر پركار هستند و سرشان شلوغ است.»
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار