کد خبر: 693035
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
یک سناتور جمهوری‌خواه و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2016 به ناکارآمدی محاصره اقتصادی کوبا توسط ایالات متحده اذعان کرد.
فارس: «رند پال» از نامزدهای محتمل جمهوری‌خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا اذعان کرد که تحریم اقتصادی ۵۰ ساله واشنگتن علیه هاوانا به منظور تغییر رژیم در کوبا، کارساز نبود.

یک سناتور جمهوری‌خواه و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2016 به ناکارآمدی محاصره اقتصادی کوبا توسط ایالات متحده اذعان کرد.

«رند پال» از نامزدهای محتمل جمهوری‌خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا و سناتور روز پنجشنبه با اشاره به اعلام ازسرگیری روابط این کشور با کوبا گفت: «محاصره اقتصادی 50 ساله کوبا، کارساز نبوده است».

سناتور ایالت کنتاکی افزود: «اگر هدف از محاصره اقتصادی تغییر رژیم بود، مطمئنا اینطور به نظر می‌رسد که کارساز نبوده و شاید محاصره اقتصادی به مردم کوبا بیش از رژیم آن ضربه می‌زند؛ در نهایت به نظر من باز کردن درها به روی کوبا، نظر خوبی است».

روز گذشته و ساعاتی پس از انتشار خبر آزادی «آلن گراس» شهروند آمریکایی توسط دولت کوبا در قبال آزادی سه شهروند کوبایی زندانی در آمریکا «باراک اوباما» و «رائول کاسترو» به طور همزمان طی سخنرانی در کشورهای خود گفتند که روند عادی‌سازی روابط واشنگتن و هاوانا را آغاز کردند.

حمایت رند پال از برقراری روابط اقتصادی با کوبا در حالی مطرح شده که گروهی از سیاستمداران جمهوری‌خواه از جمله «مارکو روبیو»، سناتور جمهوریخواه ایالت فلوریدا و «جان بینر» رئیس اکثریت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته با اقدام اوباما مخالفت کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار