کد خبر: 692911
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
كارشناس تشكل‌هاي ديني اداره تبليغات اسلامي شهرستان سبزوار از اعزام كاروان‌هاي پياده عزاداري اين شهرستان به مشهد مقدس خبرداد.
كارشناس تشكل‌هاي ديني اداره تبليغات اسلامي شهرستان سبزوار از اعزام كاروان‌هاي پياده عزاداري اين شهرستان به مشهد مقدس خبرداد.

مهدي برغمدي گفت: در آستانه سالروز رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) و امام رضا(ع)، ۲۱ كاروان پياده عزاداري از شهرستان سبزوار عازم مشهد مقدس و حرم رضوي هستند.  وي گفت: طي جلساتي كه با همكاري فرمانداري و شوراي هيئات مذهبي شهرستان سبزوار در فرمانداري اين شهرستان برگزارشده است، تدابير لازم جهت رفع مشكلات احتمالي زائران پياده اتخاذ گرديده است.

مهدي برغمدي همچنين اظهار كرد: اين كاروان‌ها كه بيش از 3 هزار زائر عزادار را در خود جاي داده متشكل از هزار و 550 نفر خانم و  هزار و 520 نفر آقا هستند كه از 23 آذرماه از سبزوار حركت خواهند كرد.  وي از آمادگي تمامي دستگاه‌هاي اجرايي سبزوار در خصوص استقبال از زائران در مسير سبزوار به مشهد خبر داد و گفت: طبق جلساتي كه با فرماندار شهرستان برگزار شد تمامي امامزاده‌ها و مساجد تا زمان رفت و برگشت زائران بايد فعال باشد همچنين تعداد شش ايستگاه صلواتي نيز در اين مسير پذيراي مسافران امام رضا(ع) خواهند بود.

  ورود كاروان پياده «از نجف تا مشهد» به سبزوار
همچنين رئيس اداره اوقاف و امور خيريه سبزوار از ميزباني آستان مقدس امامزاده شعيب(ع) اين شهرستان از كاروان پياده موكب رضا(ع) نجف اشرف خبر داد.  حجت‌الاسلام محمد صفرپور اظهار كرد: در بدو ورود اين كاروان پياده مورد استقبال قرار گرفت و تداركات و امكانات رفاهي از قبيل اسكان و شام در اختيار آنان قرار داده شد. مسئول كاروان نيز گفت: كاروان پياده موكب رضا(ع) به تعداد ۷۰ نفر 41روز پيش از نجف حركت و از استان‌ها و شهرهايي مانند مرز مهران، صالح‌آباد، ايلام، كرمانشاه، اراك، قم، سمنان و غيره عبور كرد. 

موسوي با بيان اينكه اين كاروان هفت روز ديگر به مشهد مقدس مي‌رسد، هدف خود از اين سفر را چنين عنوان كرد: به‌خاطر شهادت حضرت زهرا(س) و اداي نذر چهار سال است كه به زيارت امام رضا(ع) مي‌آييم و دليل نذر اين بود كه مردم روستاي ما پس از شفا از مريضي سختي كه در روستا وجود داشت با امام رضا(ع) اين عهد را بسته‌ايم كه به زيارت حرمش برويم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
از همه این زوار التماس دعا داریم. به لطف خدای بزرگ و عنایت این امام روف همه زوار این بزرگوار صحیح و سالم مشرف شوند و بر گردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار