کد خبر: 692849
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
رییس سازمان دامپزشکی به منظور ارایه پاره‌ای توضیحات در خصوص پرونده خمیر مرغ به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شد.

خبرگزاری تسنیم: رییس سازمان دامپزشکی به منظور ارایه پاره‌ای توضیحات در خصوص پرونده خمیر مرغ به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شد.

مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای شاکی در پرونده خمیر مرغ با اعلام این خبر گفت: یازدهم آذر ماه امسال، معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرو احضار شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت و به منظور ارایه توضیحات در خصوص پرونده روغن پالم، خمیر مرغ و خمیر برنج در دادسرا حضور یافت.

وی یادآور شد: در جلسه یاد شده، علاوه بر روغن پالم، بازپرس از معاون غذا و دارو خواست در خصوص تولید غیر بهداشتی خمیر مرغ و عدم نظارت سازمان غذا و دارو بر این مساله توضیح دهد که معاون غذا و دارو پاسخ داد، این سازمان برای نخستین بار موضوع غیر بهداشتی بودن خمیرمرغ را مطرح کرده و مهرماه سال گذشته این موضوع را کشف کرده است.

ترک همدانی افزود: در ادامه این جلسه معاون غذا و دارو مدعی شد سازمان دامپزشکی در خصوص خمیر مرغ به این سازمان فشار می‌آورد و می‌گوید سازمان غذا و دارو مانع تولید فراورده‌های خوراکی است و به صنعت غذایی کشور خسارت زده است.

این وکیل دادگستری و شاکی پرونده خمیر مرغ اضافه کرد: در نهایت بر اساس توضیحات معاون غذا و دارو، بازپرس دستور احضار رییس سازمان دامپزشکی کشور را در ارتباط با پرونده خمیر مرغ صادر کرد و سه روز پس از ابلاغ، رییس سازمان دامپزشکی موظف به حضور در دادسرا و ارایه توضیحات است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار