کد خبر: 692680
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
حسن گوهرپور:
تصاویر مجموعه شعر ˝کلید کوچک جهان˝ سروده حسن گوهرپور از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه ۹۳ در خانه هنر ˝فا˝ به نمایش درمی‌آید.
حسن گوهرپور شاعر این مجموعه در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: شاید کمتر باب باشد که برای تصاویر یک مجموعه شعر؛ نمایشگاهی در یک گالری برگزار شود، اما من برای تصاویر این شعر‌ها هم شخصیتی ویژه قائلم؛ این قدر که تلاش می‌‌کنم غیر از این نمایشگاه که در خانه هنر "فا" در کرج برگزار شده در یکی از گالری‌های تهران هم نمایشگاهی از تعداد بیشتری تصاویر کتاب برگزار کنم.

شاعر مجموعه "آدم‌های مثلثی از خیابان‌ها آمده‌اند" در مورد پخش کتاب هم گفت: آقای کنی مدیر محترم نشر روزبهان دقت زیادی در انتشار این کتاب داشتند؛ در پخش آن هم تاکیداتی داشتند که قابل تامل بود، اما من ترجیح دادم در برخی کتابفروشی‌های خاص و برخی کافه‌ها پخش شود. در پوستر کتاب نشانی کتاب فروشی‌ها و کافه‌ها آمده است.

"کلید کوچک جهان" دومین مجموعه شعر حسن گوهرپور حاوی ۴۵ شعر و ۴۵ تصویر توسط نشر روزبهان منتشر شده و تصاویر کتاب هم با تکنیک آبرنگ و توسط مینا عبدی طراحی شده است.

پیشتر مجموعه شعر "آدم‌های مثلثی از خیابان‌ها آمده‌اند" حسن گوهرپور از سوی نشر ثالث منتشر شده بود که در سال 1383 نامزد چهارمین دوره جایزه ادبی کارنامه شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ خانه هنر "فا" در کرج - ضلع جنوب غربی چهار راه هفت تیر - نبش کوچه فدایی - مجتمع ثامن - واحد ۱۰ واقع شده و نمایشگاه گروهی زهرا کبیری؛ فرانک ثمری؛ مینا عبدی؛ سعیده ثابت نیا و لیلا ثمری تا ۲۷ آذر ماه دایر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار