کد خبر: 692507
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
خداحافظي انوشيروان ارجمند با صحنه تئاتر
بر مبناي وصيت زنده‌ياد انوشيروان ارجمند، هنرمند تئاتر، سينما و تلويزيون پيكر او روز گذشته به سالن اصلي تئاتر شهر برده شد تا او با صحنه تئاتر وداع كند.
بر مبناي وصيت زنده‌ياد انوشيروان ارجمند، هنرمند تئاتر، سينما و تلويزيون پيكر او روز گذشته به سالن اصلي تئاتر شهر برده شد تا او با صحنه تئاتر وداع كند.

به گزارش جوان مراسم تشييع او از تئاتر شهر به سمت تالار وحدت برگزار شد. در اين مراسم، برزو ارجمند پسر انوشيروان ارجمند در حالي كه به شدت مي‌گريست از مردم خواست تا دقايقي براي پدرش دست بزنند و خود نيز حاضران را همراهي كرد.

او درباره علت اين كار گفت: «پدرم هميشه به من مي‌گفت وقتي از يك نمايش بيرون مي‌آيي از صداي كف‌زدن مردم مي‌تواني بفهمي كه چه كار كردي.»

 او خطاب به پيكر پدرش قول داد كه مثل او سر به پايين و بي‌حاشيه باشد. داريوش ارجمند هم در سخناني كوتاه در سوگ برادرش اظهار داشت: «همه ما مي‌رويم و هيچ‌كس ماندني نيست.

من اما به عنوان يك رفيق، همراه و شاگرد راجع به برادرم حرف مي‌زنم. از مدت‌ها قبل كه برادرم در بيمارستان بستري بود به برنامه «بعضيا» علي ضياء دعوت شدم و در نهايت همان روزي كه برادرم چشم از جهان فروبست بايد در اين برنامه زنده هم حضور پيدا مي‌كردم. خيلي سخت بودم ولي چون كس ديگري نمي‌توانست به جاي من در آن برنامه باشد، رفتم و درباره او صحبت كردم.

 به قول علي دهكردي كم پيش مي‌آيد هنرمندي در كمتر از پنج ساعت فوت كند و در همان روز يك برنامه زنده برايش تدارك ديده شود. به هر حال نوكري مردم افتخار ماست و برادرم انوشيروان معتقد بود كه بايد براي مردم كار كرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار