کد خبر: 692504
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
وزير ارشاد سريال پرده‌نشين را تحسين كرد ‌
علي جنتي، وزير ارشاد در همايش وقف و رسانه با موفق دانستن سريال «پرده‌نشين» در نشان دادن چهره روحانيت به اين نكته اشاره كرد كه برخي بازيگران نقش‌هاي روحاني در آثار ديگر حتي عمامه‌شان را درست نمي‌پيچند.
علي جنتي، وزير ارشاد در همايش وقف و رسانه با موفق دانستن سريال «پرده‌نشين» در نشان دادن چهره روحانيت به اين نكته اشاره كرد كه برخي بازيگران نقش‌هاي روحاني در آثار ديگر حتي عمامه‌شان را درست نمي‌پيچند.
به گزارش «جوان»، در ششمين همايش وقف و رسانه كه روز گذشته در تالار وحدت تهران برگزار شد، از عوامل سريال «پرده‌نشين» به خاطر پرداختن به موضوع وقف تجليل شد. در اين مراسم نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ وقف در جامعه به سريال «پرده‌نشين» اشاره كرد و افزود: اين سريال نمونه موفق اثر هنري با كيفيت بالا، صداقت و اخلاق است. مطلعان تصديق مي‌كنند اين سريال تلويزيوني اطلاعاتي قابل اعتماد ارائه مي‌كند و در جذب مخاطب از هر طيفي نيز موفق بوده است.
وي سريال «پرده‌نشين» را در نشان دادن چهره واقعي روحانيت مجموعه‌اي موفق دانست و اظهار كرد: اين سريال در حوزه‌هايي كه وارد شده است، اثر قابل اعتماد و داراي پيام، باكيفيت و اثر مبتني بر اخلاق را در راستاي ارتقاي سطح فرهنگ جامعه به نمايش گذاشت.
اين نماينده مجلس در پايان گفت: تاكنون نسبت به سنت پسنديده وقف در جامعه غافل بوديم و بايد از ظرفيت ديني وقف حداكثر بهره‌وري را داشته باشيم. علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هم در حاشيه همايش وقف و رسانه در پاسخ به اين سؤال كه پرداختن به موضوع وقف در سريال «پرده‌نشين» چقدر به گسترش فرهنگ وقف در جامعه كمك مي‌كند، اظهار كرد: به صورت پراكنده كه اين سريال را تماشا كردم بايد بگويم اين سريال، سريال جذابي است كه خيلي حرفه‌اي كار شده است و توانسته موضوع روحانيت را به خوبي نشان دهد.
وي ادامه داد: من در گذشته برخي از فيلم‌هايي را مي‌ديدم كه مشخص بود كارگردان يا گريمور اثر نتوانسته بودند، عمامه بازيگراني را كه در نقش روحاني بازي مي‌كردند، به طور صحيح بپيچند و اين يعني اينكه تيم كارگرداني با مقوله روحانيت آشنا نبوده اما سريال «پرده‌نشين» نشان داد كه يك تيم حرفه‌اي اين كار را بر عهده گرفتند.
جنتي تأكيد كرد: به طوري كه هم در كار گريم و لباس و هم در نوع رفتار و گفتار بازيگران سريال خوب عمل شد و اين موضوع نشان‌دهنده اين است كه كارگردان با موضوع روحانيت و حوزه‌هاي علميه آشنا است و به آن اشراف دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمد دعايي، مدير مسئول مؤسسه اطلاعات نيز در حاشيه همايش وقف و رسانه درباره سريال «پرده‌نشين» گفت: «پرده‌نشين» سريال بسيار خوبي است و من احساس مي‌كنم كساني كه براي بازي در اين سريال انتخاب شدند جزو انسان‌هاي فرهيخته‌اي هستند و نقش خود را به خوبي ايفا كردند مخصوصاً افرادي كه نقش روحانيون سريال را بازي كردند به خوبي از پس اين كار برآمدند و در مجموع اين سريال تأثير مثبتي در فضاي فرهنگي كشور دارد. در ششمين همايش وقف و رسانه از سيد‌محمود رضوي تهيه‌كننده، بهروز شعيبي كارگردان و آتيلا پسياني، ويشكا آسايش، هومن برق‌نورد، محمود رضوي، محسن كيايي و مهران رجبي تقدير شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار