کد خبر: 692404
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان از توزیع بنزین با استاندار یورو 4 در کلانشهر اهواز طی روزهای آتی خبر داد.

سعید متصدی به برنامه های این سازمان در استاندارد سازی خودروها، معاینه فنی و اصلاح سوخت نیروگاهها، اشاره کرد وگفت: با توجه به آلودگی هوای اهواز بخشی از برنامه ملی برای مهار آلودگی محیط زیست مربوط به استان خوزستان و کلانشهر اهواز است. وی منشاء آلودگی هوای اهواز را از نظر این سازمان فعالیت صنایع و حجم بسیار بالای حمل و نقل عنوان کرد و افزود : در چند هفته گذشته نشستهایی با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام و مقرر شد، کمیته های مشترکی میان سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت نفت و بهداشت و درمان تشکیل و به طور دقیق موارد آلاینده هوای اهواز بررسی شود. متصدی گفت: سال گذشته پایشهای ماهواره ای در استان خوزستان صورت گرفت و به برخی آلاینده ها پی بردیم و به همین دلیل تلاش می شود منابع احتمالی را که این آلاینده ها از آن منشاء می گیرد کاهش دهیم که شامل کنترل گرد و غبار، حذف آلاینده های هوا و نحوه توزیع و نوع سوخت است. معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین افزود: فعالیتهای خوبی در احیای تالاب هورالعظیم و انتقال آب و ارتباط بین بخشهای مختلف تالاب و احیای آن انجام شده است که به کاهش گرد و غبار و بهبود اکوسیستم تالاب کمک می کند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
0
2
با سلام بارها وعده عرضه این سوخت در روزهای آتی داده شده اما خبری از بنزین یورو4 نشده است خدا می داند که کی بالاخره این سوخت توزیع خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار