کد خبر: 692361
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

حجت الاسلام سيد ظهير الحسن عضو هيأت مؤسس سازمان دانشجويان مسلمان جهان، در سومین کنگره دانشجویان اسلامی جهان که در سالن همایش های حرم مطهر حضرت سیدالشهدا برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره با محوریت پیام اباعبدالله (ع) و به مناسبت اربعین برگزار می‌شود.

وی افزود: وقتی ما از منزل خود به سمت حرم امام حسین حرکت کردیم، پیغامبر اطرافیان به ابی عبدالله (ع) هستیم و پیام های اطرافیان را به حضرت می رسانیم، اما موقع بازگشت نیز نباید دست خالی باشیم و باید یک پیام را با خود ببریم.

عضو هيأت مؤسس سازمان دانشجويان مسلمان جهان، این سازمان را یک N.G.O معرفی کرد و افزود: هدف ما این است که طالبان علم در سراسر جهان را در هر کجا که باشند به يكديگر معرفی کرده و برای ظهور امام زمان (عج) زمینه سازی کنیم.

حجت الاسلام سيد ظهير الحسن همچنین از تاسیس یک دانشگاه مجازی خبر داد و با بيان اينكه پيام نهضت اباعبدالله الحسين (ع)، حريت، عزت اسلام و عدالت است، از دانشجويان خواست كه اين پيام را به درستي درك كرده، و به تمان نقاط جهان برسانند كه ما هرگز زير بار ظلم و جور نخواهيم رفت.

وی، حسين (ع) را الگوي بشريت و شرط شناخت اسلام حقيقي عنوان کرد و اظهار داشت: بايد به بشريت بفهمانيم كه اسلام ناب محمدي از كربلا سرچشمه مي‌گيرد و با پرچم ولايت در نقاط مختلف دنيا شناخته مي‌شود.

عضو هيأت مؤسس سازمان دانشجويان مسلمان جهان با اشاره به افزایش زائران اباعبدالله در اربعین امسال خاطرنشان کرد: اگر شما یک کنگره و یا کنفرانسی داشته باشید، هرچه به زمان برگزاری آن نزدیک تر شوید، بی تاب تر خواهید شد بنابراین از راهپیمایی اربعین امسال و افزایش شور مردم می‌توان درک کرد که ظهور امام زمان در پیش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار