کد خبر: 692059
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰
شعيبي كارگردان سريال پرده‌نشين در نشست خبري اين سريال: ‌
كارگردان سريال پرده‌نشين محبوبيت بازيگران طنز را عامل انتخاب اين بازيگران براي بازي در نقش روحاني عنوان كرد.
سپيده آماده
كارگردان سريال پرده‌نشين محبوبيت بازيگران طنز را عامل انتخاب اين بازيگران براي بازي در نقش روحاني عنوان كرد.
نشست نقد و بررسي سريال پرده‌نشين روز گذشته با حضور عوامل اصلي اين سريال در فرهنگسراي انديشه برگزار شد.
در ابتداي اين نشست، سيدمحمود رضوي تهيه‌‌كننده مجموعه با اشاره به اينكه تحقيقات پروژه، از دو سال و نيم پيش آغاز شده، گفت: از بهمن ماه سال 92 وارد پيش توليد سريال شديم و از همان زمان هم قرار بود كه آقاي شعيبي كارگردان كار باشند، كار در ابتداي خرداد ماه امسال كليد خورد و تصوير برداري‌اش هفته گذشته به پايان رسيد. رضوي با اشاره به اينكه كار 31 قسمتي است، متذكر شد: قسمت پاياني‌اش هم همزمان با شام غريبان امام رضا و شب پاياني ماه صفر به آنتن خواهد رفت. در ادامه بهروز شعيبي كارگردان سريال با اشاره به اينكه تدوين كار هنوز هم به پايان نرسيده است، اظهار داشت: ما همچنان نگران بازخوردهاي مردم هستيم و تنها دلخوشي من اين است كه در اين سريال با گروهي درجه يك همراه بودم و در واقع بهترين افرادي كه ممكن بود در يك كار در كنار هم جمع شوند، در پرده‌نشين گرد هم آمده بودند.
سپس هومن برق‌نورد با اشاره به اينكه حدود 10 سال پيش و در سريال زرين‌پور هم نقش روحاني را بازي كرده بود اما به دليل همزماني با سريال وفا ديده نشد، ادامه داد: در ابتداي كار از اينكه اين نقش به من پيشنهاد شده بود، متعجب ماندم، اما در نهايت با اعتمادي كه به بهروز شعيبي داشتم توانستم از پس ايفاي اين نقش بر بيايم. شعيبي هم در خصوص انتخاب هومن برق نورد براي بازي در نقش روحاني سريال گفت: من پيش از اين و در سريال دهليز هم تجربه استفاده از بازيگر طنز در نقشي جدي را داشتم و در نهايت نتيجه كار خوب در آمده بود، از طرف ديگر محبوبيت اين كاراكتر هم براي من خيلي مهم بود و مي‌خواستم بازيگري را كه مردم دوستش دارند براي بازي در اين نقش انتخاب كنم. در ادامه تراب‌نژاد نويسنده كار با اشاره به اينكه طرح اوليه سريال پس از يك سال تحقيق يك تيم از طلبه‌هاي جوان توسط آقاي گلبن نگاشته شد، تأكيد كرد: طرح ايشان اتمسفر كار را ايجاد كرده بود و پس از آن با برخي از تغيير و تحولات به مرحله توليد رسيد و تصويري كه بهروز شعيبي در اين اتمسفر ايجاد كرد، همه چيز را تحت‌الشعاع قرار داد.
ويشكا آسايش، بازيگر نقش هدي در ادامه با اشاره به اينكه قصه جذاب پرده‌نشين او را براي حضور در اين نقش قانع كرده بود، گفت: نقش هدي نقشي متفاوت با ساير كارهاي بازيگري من بود و از طرف ديگر خود بهروز شعيبي از دلايل انتخاب اين نقش بود و الان از اين انتخاب بسيار راضي هستيم. سارا بهرامي ديگر بازيگر اين سريال با بيان اينكه حضور در تيم بازيگران سريال پرده‌نشين، شانس بزرگ زندگي‌اش است، اظهار كرد: به نظر من بازخورد مثبت اين سريال به دليل تلاش تحسين‌برانگيز شعيبي بود و تجربه در اين كار، شش ماه خاطره خوب بود. رضا مولايي ديگر بازيگر سريال هم با اشاره به بازخورد بسيار خوب سريال در ميان اقشار مختلف مردم تصريح كرد: عشقي كه در كار جاري و ساري بود باعث شد همه آدم‌ها در هر گروه و قشري كه بودند با اثر ارتباط برقرار كنند.
 محسن كيايي، بازيگر نقش برات‌علي هم با اشاره به برداشت‌هاي متعدد كارگردان كه نشان از حساسيت بسيار زياد او داشت، گفت: به نظر من تأثير‌گذاري اثر به اين دليل است كه وجود بهروز شعيبي در كل سريال مستتر است. در ادامه بهروز شعيبي در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه جوان در خصوص استفاده از خانه‌هاي تاريخي و مولفه‌هاي معماري ايراني و اسلامي در لوكيشن‌هاي مختلف كار گفت: تأكيد من استفاده از خانه‌هايي بود تا زيبايي‌هاي معماري سنتي ايراني را به نمايش در بياورم، از طرف ديگر انتخاب من براي لوكيشن پرده‌نشين، بسيار متاثر از آثار علي حاتمي است، به گونه‌اي كه من براي ساخت پرده‌نشين همه آثار علي حاتمي را ديدم و تمام تأكيدم اين بود كه زيبايي لوكيشن‌هاي كار حتي غالب بر استدلال دراماتيك نمايان شود. وي ادامه داد: به باور من مؤلفه سريال‌هاي شبكه‌هاي ماهواره‌اي اين است كه آنها به دنبال نشان دادن زيبايي شهرهايشان براي استفاده‌هاي گردشگري هستند در حالي كه كشور ايران از نظر غناي آثار تاريخي بسيار بالاتر از آنها قرار دارد و من در اين سريال خواستم اين زيبايي‌هاي ايران را در اثرم به نمايش بگذارم. در نهايت نشست نقد و بررسي سريال پرده‌نشين با قدرداني از بازيگران و عوامل كار به پايان رسيد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار