کد خبر: 691836
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
بيژن سوراني
حضور ميليوني زائران و عاشقان امام حسين (ع) در اربعين سبب شده خادمان كربلاي معلي غافلگير شوند. لازم است مسئولان و متوليان از تجربيات امسال براي سال آينده درس بگيرند تا بتوانند به ميهمانان كربلاي معلي خدمات بهتري ارائه دهند.
روايت حضور يك و نيم ميليون زائر در مرزهاي كشور در روزهاي گذشته براي حضور در همايش عظيم اربعين حسيني سبب شده به رغم تلاش‌‌هاي  موجود مسئولان و دستگاه‌‌هاي  مختلف باز هم در هنگام بازگشت، زائران با مسائل و مشكلات بسياري مواجه شوند. هرچند برخي دستگاه‌ها با برنامه‌ريزي و ارائه خدمات مختلف توانستند بيش از توان خود به زائران ارائه خدمت بكنند، ولي نبود هماهنگي و همراهي ميان دستگاه‌‌هاي  متولي چه در رفت زائران و چه در بازگشت آنان مسائل و مشكلاتي را به وجود آورد كه لازم است مسئولان براي آن تدبير و چاره اساسي بينديشند.
در اين زمينه مي‌توان به خلأ برنامه‌ريزي و زمانبندي از سوي دستگاه‌هاي متولي، اعمال مديريت يكپارچه در ارائه خدمات و همچنين ايجاد مسير مشخص براي انتقال زائران به عتبات عاليات اشاره كرد.
در اين ارتباط ضروري است مسئولان كشورمان با مسئولان عراقي در جهت احداث و ايجاد خطوط ريلي و جاده‌اي اقدامات اولويت‌دار را به اجرا درآورند تا در سال‌‌هاي  آتي از بار مشكلات در اين مسير كاسته شود كه اين امر مي‌تواند به ساير خدمات و ارائه برنامه‌ها نظم بخشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
0
0
دستان درد نکند واقعا بفکر مردم وراهنمایی دولت هستید
مسیله دیگراینکه گرداندگان وپرسنل انجاهم تفکرزایران داشته باشند مسیله بهترحل میشود
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
0
0
باسلام بنده خود یکی از زایرین امسال بودم ناهماهنگی وعدم نظارت در دستگاهای زیربط نمایان بود زایرین بی رمق بعد ازورود به مرز مهران بامشکلات عدیده ای روبرو می شوند از جمله نبود استراحتگاه کمبودشدید وسایل نقلیه وعدم نظارت نرخ کرایه ها
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار