کد خبر: 691343
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت از جذب پزشک متخصص بیشتر و تهیه و تحویل تجهیزات پزشکی پیشرفته برای بیمارستان‌های جنوب کرمان خبر داد.

یدالله رشیدی گفت: مدیریت دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت همواره مهم‌ترین هدف خود را ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی منطقه قرار داده و در این راستا اقدام به بهسازی فضاهای فیزیکی و بخش‌های بیمارستان‌های جنوب کرمان کرده است.

وی افزود: جذب پزشک متخصص بیشتر، تهیه تجهیزات پزشکی پیشرفته از جمله دو دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه لیزر چشمی در این راستا خریداری شده و برای خرید یک دستگاه لاپاروسکوپ، پنج دستگاه اتو آنالیزو، یک دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس و یک دستگاه سنگ‌شکن اقدام‌های لازم انجام شده که به زودی تحویل این دانشگاه می‌شوند.

رشیدی با اشاره به خرید و نصب تخت‌های با کیفیت برای بیماران در بیمارستان‌های جنوب کرمان در راستای رفاه حال بیماران گفت: اقدام مهمی که در راستای اجرای طرح تحول سلامت در حوزه دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت انجام شده، بازسازی کامل بخش‌های بیمارستان‌های منطقه است که در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) جیرفت و 12 فروردین کهنوج در حال اجراست و در بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی تعمیرات به طور کامل انجام شده است.معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه‌های ویژه در بیمارستان‌های شهرستان جیرفت گفت: درمانگاه ویژه بیمارستان 12 فروردین کهنوج نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رشیدی ادامه داد: در راستای انجام این اقدام‌های بیان شده و خرید تجهیزات مورد نیاز آنها حدود 100 میلیارد ریال هزینه شده است که بیش از 50 درصد آن خارج از طرح تحول سلامت و بر اساس سیاست‌های مسئولان دانشگاه بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار