کد خبر: 691163
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
احداث صحن امام رضا (ع) در کاظمین بزرگترین پروژه ستاد بازسازی عتبات عالیات است که با هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیارد تومان انجام می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این پروژه مختص خراسان رضوی است که امیدواریم در سایه حمایت‌های مسئولان استان و کمک‌های خیران بتوانیم هزینه‌های آن را تأمین کنیم. جعفر دهنوی با بیان اینکه امیدواریم بعد از اربعین حسینی عملیات احداث پروژه صحن امام رضا (ع) آغاز شود، افزود: مقرر شده تمام هزینه‌های ساخت این پروژه که حدود 80 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است از محل کمک‌ها و نذورات مردمی در خراسان رضوی تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه از زمان افتتاح حساب و شناسه پرداخت تاکنون 1.5 میلیارد تومان به حساب مربوطه برای احداث صحن امام رضا (ع) واریز شده افزود: امیدواریم با عنایت و توجه ویژه ثامن‌الحجج به خراسانی‌ها، شرایط برای انجام این پروژه عظیم در حرم پدر بزرگوارشان فراهم شود. دهنوی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد تأمین خشت طلا برای ایوان‌های باب‌القریش، باب‌المراد و باب‌القبله حرم موسی ابن جعفر (ع) از سوی ارادتمندان به ائمه در خراسان رضوی بودیم، گفت: سال گذشته 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به حساب ستاد استان از سوی مردم و خیران واریز شده است. وی با بیان اینکه در صورت تحویل عرصه، بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده از سوی مهندسان و کارشناسان پیش از موعد تعیین شده 18 ماه، صحن را آماده و تحویل می‌دهیم، گفت: اگر طبق درخواست، عرصه در موعد مقرر تحویل شود بنا داریم پروژه را در مدت هشت ماه به اتمام برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار