کد خبر: 691151
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
معاون طرح و توسعه آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح هفت پروژه‌ آبرسانی در روستاهای این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

خداکرم رجب‌پور تعداد پروژه‌های آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را 49 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 11 پروژه آن به بهره‌برداری رسیده است. وی گفت: در سال جاری در گچساران 12 پروژه، 11 پروژه در بویراحمد، کهگیلویه هشت طرح، دنا با پنج پروژه، چرام و باشت هرکدام چهار طرح، لنده با سه پروژه و بهمئی با دو پروژه وجود دارد.

رجب‌پور با بیان اینکه پروژه‌های آبرسانی در سطحکهگیلویه و بویراحمدپیشرفت‌های متعددی دارند آبرسانی به روستاهای پوله و زیرنا و روستای مله خمسیر (بردخیاری) به ترتیب با پیشرفت‌های 100 درصدی و 80 درصدی را از پروژه‌های قابل افتتاح بویراحمد در دهه فجر امسال عنوان کرد. وی در ادامه پروژه اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای خیرآبادها، آبرسانی به روستاهای سرآبننیز و تلخاب شیرین و اصلاح شبکه آبرسانی آستان امامزاده جعفر با 100 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال عنوان کرد.

معاون طرح و توسعه آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد آبرسانی به روستاهای کوخدان با 100 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح عنوان کرد.رجب‌پور افتتاح فاز اول مجتمع آبرسانی بوسنگان باشت با پیشرفت 70 درصد را از پروژه‌های مهم افتتاحی در دهه فجر امسال بیان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار