کد خبر: 691140
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از افزایش تعداد قطارهای مسافربری حومه ای در مسیر تردد کرج- تهران خبر داد.

ایرانی، با اشاره به افزایش قطارهای حومه ای راه آهن در مسیر تردد کرج - تهران گفت: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در خصوص انتقال سفرها از جاده به ریل در جهت کاهش سوانح و افزایش ایمنی سفر و همچنین ضرورت استفاده از راهکارهای مناسب برای کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران- کرج، با پی گیری های انجام شده، ایستگاه حسین آباد کرج از مهرماه امسال پذیرای مسافران کرج - تهران شد و با افزایش تعداد قطارها، از ابتدای آذر ماه روزانه چهار قطار رفت و برگشت در مسیر تهران-کرج برای ارائه خدمات به شهروندان فعالیت می کنند که از ایستگاه راه آهن حسین آباد کرج به مقصد ایستگاه راه آهن تهران و بالعکس تردد می نمایند.

معاون استاندار البرز افزود: با توجه به پی گیری ها و مکاتباتی که انجام داده ایم، درآینده ای نزدیک با افزایش پنج قطار روزانه در مسیر تهران به زنجان و تهران به میانه که در ایستگاه کرج نیز سهمیه مسافر خواهند داشت، امکان بهره گیری از توان ریلی برای حمل و نقل مسافرین کرج، بیش از پیش خواهد شد. فرماندار ویژه کرج، همچنین از راه اندازی سرویس های عمومی حمل و نقل شامل تاکسی و اتوبوس از میادین اصلی شهر به ایستگاه راه آهن خبر داد و گفت: در صورت استقبال مردم از قطارهای مسافربری حومه ای ، امکان افزایش قطارها در آینده وجود دارد.

گفتنی است ساعات حرکت قطارها از کرج به تهران 6:15 ، 6:45، 9:15 و 17:35 است و در مسیر تردد تهران به کرج نبز قطار در ساعات 8:00 ، 15:30 ، 16:30 و 19:00 به سمت کرج حرکت می نماید. کرایه قطارهای راه آهن تهران - کرج برای هر نفر 10 هزار ریال تعیین شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار