کد خبر: 691055
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
استاندار تهران در مورد کم فروشی نانوایان تهرانی هشدار داد.
مهر: سید حسین هاشمی در پاسخ به اینکه نانوایان تهرانی پیش از این اقدام به کم فروشی می کردند و در خمیر نان چند ده گرمی کمتر چانه می گرفتند و حالا با افزایش قیمت نان شهروندان از این اقدام ناراضی هستند، گفت: در گذشته به دلیل اینکه قیمت نان پایین بود کمی مماشات می کردیم اما بعد از افزایش تعرفه های نان باید نظارت ها از سوی دستگاه های مسئول بیشتر شود. به تمامی نانوایان هشدار می دهیم اگر این روند را تکرار کنند قطعا برخورد می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا پشت این شایعه آلودگی آب تهران مافیایی برای عرضه آب معدنی یا فیلترهای آب وجود دارد گفت: دولت یازدهم قانونگراست و مرجع اعلام آلودگی آب هم وزارت بهداشت است. وقتی رسما می گوید که مشکلی در آب شرب نداریم پس دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند. هرچند ترکیب آب عوض شده چون که در گذشته 70 درصد سد بود و 30 درصد آب چاه و امروز 45 درصد چاه است و 65 درصد آب از سد تامین می شود و در کیفیت و مزه آب تاثیر گذار است.

استاندار تهران در مورد اینکه با شروع زمستان باز مسئله آلودگی هوا آغاز می شود و شما چه اقدامی کرده اید گفت: شما بروید مقایسه کنید که در آذرماه سال گذشته و امسال وضعیت آلودگی هوا چگونه بوده است. و این به دلیل عرضه بنزین یورو4 است و هنوز به وضعیت هشدار نرسیده ایم. اما با این حال خودروهای فرسوده و موتورسیکلت ها و استفاده شهروندان از گاز طبیعی آن هم در فصل زمستان همیشه مساله ساز بوده و باید منصفانه قضاوت کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تقی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
0
1
اقای محترم در گذشته چرا نسبت به کم فروشی نانواها مماشات میکردین شما مسئولید (ویل للمطفین)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
0
1
از کی تا حالا 45+65 برابر با 100 شده ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار