کد خبر: 689954
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
شعيبي بعد از سينما اين بار در تلويزيون مخاطبان را غافلگير كرد
سريال پرده‌نشين كه اين شب‌ها از دو شبكه يك و HDهمزمان در حال پخش است توانسته با گذشت كمتر از دو هفته اقبال مناسبي از مخاطبان را به خود جلب كند.
سپيده آماده
سريال پرده‌نشين كه اين شب‌ها از دو شبكه يك و HDهمزمان در حال پخش است توانسته با گذشت كمتر از دو هفته اقبال مناسبي از مخاطبان را به خود جلب كند.

بهروز شعيبي كه پيشتر به عنوان بازيگر در آثار سينمايي و تلويزيوني چهره شده بود و با اولين فيلم بلند سينمايي‌اش دهليز توانست سيمرغ بهترين فيلم سي و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر را به خود اختصاص دهد، كارگرداني سريال پرده‌نشين را بر عهده دارد. دهليز ماجراي مردي را روايت مي‌كرد كه به دليل قتل در زندان به سر مي‌برد و همسرش براي به دست آوردن ديه و رهانيدن شوهر از طناب دار، به هر دري مي‌زد.

شعيبي پس از تجربه موفق سينمايي‌اش، اين بار به فكر تجربه مديوم تلويزيون افتاده تا شانس خود را در ميان مخاطبان رسانه ملي به بوته آزمايش بگذارد. سريال پرده‌نشين او هم با بازي ويشكا آسايش، آتيلا پسياني، فرهاد آئيش، حامد كميلي، سارا بهرامي، مهران رجبي، محسن‌كيايي، محمود پاك نيت و علي دهكردي داستان هدي با بازي ويشكا آسايش را روايت مي‌كند كه سال‌ها پيش از همسرش جدا شده و به خارج از كشور مهاجرت كرده است و اين روزها پس از مدت‌ها دوري براي دريافت ارثيه پدري به ايران بازمي‌گردد، هدي پس از باز گشت با دخترش روبه‌رو مي‌شود كه در هنگام جدايي، كودكي بيش نبوده و اين روزها زندگي مشتركش را در كنار پسر جواني آغاز كرده است.

هدي در جريان پس گرفتن اموال پدري با مشكلاتي روبه‌رو مي‌شود كه اتفاقات بعدي داستان را رقم مي‌زند. بازي‌ها در سريال پرده نشين به دليل حضور بازيگران عرصه تئاتر مانند آتيلا پسياني، فرهاد آئيش، سارا بهرامي و مائده طهماسبي ملموس و قابل قبول از كار در آمده و سبك روايي و سير داستاني كار هم مخاطباني از طيف‌ها و اقشار مختلف را بر آن داشته كه هر شب گريزي به شبكه يك بزنند و پاي تماشاي سريال شعيبي بنشينند.

 البته پخش سريال پرده‌نشين در حالي است كه تمام شبكه‌هاي رسانه ملي اين روزها سريال‌هاي جديد و پر مخاطبي را براي آنتن شبانه خود در نظر گرفته‌اند، «جاده چالوس» و «پيدا و پنهان» سهم شبكه تهران، «دولت مخفي» سهم شبكه دو «رنگ شك» سريال شبانه شبكه سوم سيما لقب گرفته است و اينطور كه از نام عوامل توليد اين سريال‌ها بر مي‌آيد، شعيبي براي رقابت با سريال‌هاي اين روزهاي آنتن كار سختي را در پيش دارد.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
افسانه عاملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
3
0
این سریال واقعا قشنگ است
افسانه عاملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
3
0
این سریال واقعا قشنگ است
افسانه عاملی
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
3
0
این سریال بسیار قشنگ است
افسانه عاملی
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
1
به چه دلیل نظرمن را نمیذارید؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار